jeanette-k Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Sorry for nok en "hva skal hunden hete" tråd. Men jeg ser ingen annen mulighet, jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke finner et navn jeg liker Det er ikke lenge igjen til jeg henter ham og vil ha vertfall noen ideer om hva han skal hete. Han har navnet Chris, men siden jeg egentlig ikke kan fordra det navnet blir det uaktuelt å la han hete det. Jeg ser etter navn som har en kul betydning eller noe som klinger bra. Er fan av Harry Potter, LOTR, Hunger Games, X-men, egentlig fantasy generelt. Er også fan av spill type xbox, nintendo. Japan og japansk ligger også mitt hjerte nært. Til nå har jeg sett litt på navnene: Tadashi Gohan Yuuto Genji Arthur Jostein har min søster foreslått. Peeta er en vennine av meg overbevist om at han må hete. Håper noen har noe bedre forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 BOB-KÅRE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Link Ellers likte jeg veldig godt Yuuto og Genji Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Zelda (spøk!) Dobby, Voldy Michi (japansk ord, vi vurderte det som navn på Kurobølla - det betyr retning, vei, og moral - og er en gammel betydning av ordet sjøløve :lol: ) Yoshi synes jeg er kjempesøtt, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Hobbiten/Ringenes herre Kili Fili Smaug Aragorn Radagast Thorin Balin Gollum/Smèagol Gimli Pippin Sauron Hunger Games Marvel Haymitch Cinna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Kenshin etter den beste manga/anime noensinne Gin (ikke som i drinken men som hovedkarakteren i Ginga nagareboshi Gin) Ellers liker jeg å bruke http://www.behindthename.com/ når jeg skal finne navn, der kan man søke etter navn etter land, betydning, mytologi, etc. Veldig greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Krølldott? Dan Børge. Raiden Akuma Ryu Sagat Vega Jax Moloch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Bilbo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest irKaroline Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Yoshi Bilbo Frodo Mario Wilter(sen) Albus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Hachiko Etter historien om akitan som ventet på sin herre ved togperrrongen etter at han døde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2014 Hachiko Etter historien om akitan som ventet på sin herre ved togperrrongen etter at han døde. Det er den tristeste historien jeg vet om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 19. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Takk for mange svar! Her var det mange gode ideer BOB-KÅRE! Bob-Kåre er nok ikke aktuelt da jeg bruker Bob som kose navn på det aller meste av levende vesner Hobbiten/Ringenes herre Kili Fili Smaug Aragorn Radagast Thorin Balin Gollum/Smèagol Gimli Pippin Sauron Hunger Games Marvel Haymitch Cinna Liker Smaug, har aldri tenkt at jeg kan bruke det. Liker også kjempe godt Cinna, han er kjempe bra i bøkene Yoshi Bilbo Frodo Mario Wilter(sen) Albus Liker godt Bilbo og Albus! Jeg har kortet ned listen til disse navne så langt: Yuuto Genji Smaug Cinna Bilbo Albus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Jeg liker Cinna eller Genji (gen-dsji, sant?) best. Cinna fordi karakteren er bra, og Genji fordi det klinger bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 21. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Ja, rett uttalse på Genji.Jeg liker det godt, det betyr to begynnelser. Jeg har kortet ned listen til: Genji Cinna Dis Sirius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Ja, rett uttalse på Genji.Jeg liker det godt, det betyr to begynnelser. Jeg har kortet ned listen til: Genji Cinna Dis Sirius Diis er et jentanavn, og synes Cinna høres ut som det og, så jeg hadde fått for en av de andre om jeg var deg. Sirius vet jeg også om noen andre hunder som heter (stjernen kalt "hundestjernen"). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 31. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2014 Etter mye om og men, og etter å hatt hunden her noen dager kan det se ut til at navnet ender på Kasai. Etter den japanske skihopperen Noriaki Kasai. Skihopp og Kasai er awsome Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 31. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2014 Dobbelpost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts