SånnCirka Skrevet 20. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2015 Og det stod feil dag på valpekurset, som er 25. og ikke 24. Så da passer ikke søndag likevel, dessverre. Siter
lenny Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Skrevet 20. Januar 2015 Har dere evt tid helgen etter, dvs 31.1. eller 1.2.? Siter
Belgerdama Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Skrevet 20. Januar 2015 Jeg har også tid lørdag 24? Siter
lenny Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Lenny er ikke helt frisk (løs mage), så vi blir hjemme i morgen. Men neste helg er han sikkert klar til å gå en fin tur! Siter
lenny Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Skrevet 27. Januar 2015 Noen som har lyst på en tur på lørdag eller søndag? Kanskje vi kunne også trene litt å gå forbi andre mennesker/hunder uten å hoppe mot dem, noe som Lenny fortsatt sliter med Begger dager passer for oss men hvis det blir søndag så er det best om formiddagen. Siter
ElisabethHH Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Skrevet 27. Januar 2015 Jeg kan kanskje... Eller, jeg har tid, men jeg kan ikke bli kjørt noe sted på lørdag. Kanskje søndag, men må vite hvor og når før jeg spør PS - Bilbo må også trene på passeringer, men tror ikke han er en spesielt god innflytelse, så jeg vet ikke hvor lurt det er. Han pleier ikke å bråke, men han går pent forbi enkelte mennesker, andre mennesker ser tydeligvis så snille ut at han synes at han mååå bort og hilse på. Siter
lenny Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Skrevet 27. Januar 2015 Det høres bra ut! Parkeringsplassen vi møttes forrige gang kunne jo passe bra men ellers kan vi også komme til gården du bor. Da slipper du å organisere en sjåfør Tror det spiller ingen så stor rolle om dine hunder ignorerer Lenny eller om de også vil hilse. For oss er det bra trening uansett da vi svært sjelden treffer andre hunder/mennesker. Vi kunne jo (prøve å) trene litt og når de har oppført seg bra får de hilse på hverandre, leke litt eller går en liten tur? Siter
SånnCirka Skrevet 6. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2015 Hei! Noen som vil trene passeringer og litt sitt og bli med forstyrrelser en dag? og gjerne litt innkalling forbi hverandre og slikt som kan være veldig nyttig :-) Siter
Gjest Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Skrevet 7. Februar 2015 Hei! Noen som vil trene passeringer og litt sitt og bli med forstyrrelser en dag? og gjerne litt innkalling forbi hverandre og slikt som kan være veldig nyttig :-) Vi vil Siter
SånnCirka Skrevet 8. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Vi vil Wohoo Da må vi bare finne en dag det passer da for meg passer ikke mandager og onsdager, da er vi på kurs Siter
Belgerdama Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Hvis det passer for oss kan vi også være med Trenger alltid passeringstrening. Og innkalling med forstyrrelser er jo veldig bra? Siter
Gjest Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Skrevet 9. Februar 2015 Her passer det stort sett alle dager, bare ikke søndager, da er vi på agilitytrening Siter
SånnCirka Skrevet 10. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Skal vi prøve å få til noe fredag/lørdag, da? Siter
Gjest Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Skal vi prøve å få til noe fredag/lørdag, da? Fredag passer best for min del, da er jeg ferdig på skolen kl 10 og har bil Det har jeg ikke på lørdag.. Siter
SånnCirka Skrevet 11. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Når på fredag passer det best, da? :-) og hvor passer det å møtes? Jeg er fleksibel til sted hvertfall :-) Siter
Gjest Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Når på fredag passer det best, da? :-) og hvor passer det å møtes? Jeg er fleksibel til sted hvertfall :-) Tja, alt fra 11 og utover egentlig - om du har mulighet på dagen kan vi gjerne si kl 12 for min del? Jeg bor i Ski, også veldig fleksibel mtp sted egentlig, men kanskje et sted hvor det ikke ferdes altfor mange andre som forstyrrer? Siter
SånnCirka Skrevet 11. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Tja, alt fra 11 og utover egentlig - om du har mulighet på dagen kan vi gjerne si kl 12 for min del? Jeg bor i Ski, også veldig fleksibel mtp sted egentlig, men kanskje et sted hvor det ikke ferdes altfor mange andre som forstyrrer? Ok. På dagtid passer fint for meg. Finstadskogen er ikke så traffikert, hebekkskogen har jeg ikke møtt på mer enn to hester når jeg har gått på dagtid. Ellers er østmarka rimelig stille på dagtid i ukedagene har jeg erfart (ikke sjekka ut fredager). Det går også an å bruke millitærleiren i ski. Det er fast treningsarena for Vega, siden vi går kurs via Olso Hundeskole, men der vet jeg også at det pleier å være hunder i trening på dagtid, så da er jo det også en fin forstyrrelse om vi skulle ende opp der. Ellers er det rimelig tomt for folk i skogen i Tomter på dagtid Siter
Gjest Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Ok. På dagtid passer fint for meg. Finstadskogen er ikke så traffikert, hebekkskogen har jeg ikke møtt på mer enn to hester når jeg har gått på dagtid. Ellers er østmarka rimelig stille på dagtid i ukedagene har jeg erfart (ikke sjekka ut fredager). Det går også an å bruke millitærleiren i ski. Det er fast treningsarena for Vega, siden vi går kurs via Olso Hundeskole, men der vet jeg også at det pleier å være hunder i trening på dagtid, så da er jo det også en fin forstyrrelse om vi skulle ende opp der. Ellers er det rimelig tomt for folk i skogen i Tomter på dagtid Ja, hvis det er "lov" å trene på områdene til Oslo hundeskole så er jo det et veldig fint sted faktisk Pleier også sjeldent å møte på andre i skogen i Tomter (pleier å parkere ved skytebanen der, der går det jo an å trene), der hadde det jo gått an å gått en liten tur avslutningsvis også. Men det er jo kanskje greit med NOE forstyrrelse fra andre, sånn sett er jo OHS-området fint.. Det skal ikke være lett Du bestemmer Siter
SånnCirka Skrevet 12. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2015 Vi kan jo starte med å trene på millitærleiren. Ole-Jan som er avdelingsleder i Follo sier det bare er å bruke området :-) så kan vi jo gå en tur avslutningsvis i området, selvom det er boligfelt er ikke sånn veldig langt å gå fra millitærleiren til Finstadskogen f.eks, hvis hundene ikke er sånn altfor slitne da så kan vi trene litt i skogen i Tomter en annen dag det f.eks? Vega har blitt veldig flink til å trene blant de hundene vi går på samme kurs med, men i går så fikk vi trene med et annet kurs siden vi var så få, og da oppdaget jeg at Vega blir like gira på å hilse der som alle andre steder, noe som gjør at jeg synes det er like fint å trene der som andre steder Siter
Gjest Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Skrevet 12. Februar 2015 Da sier vi klokka 12 ved militærleiren Jeg er hun med gæren staff Siter
SånnCirka Skrevet 12. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2015 Da sier vi klokka 12 ved militærleiren Jeg er hun med gæren staff Den er god! ser du ei høy jente med ei vilter sort labrador ser du meg Siter
Gjest Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Melvin har flata ut i hundesenga og snorker høylytt, takk for fin trenings- og lekeøkt Siter
SånnCirka Skrevet 13. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Vega ligger også rett ut! Er så deilig med sliten hund, da slipper jeg ha noe dårlig samvittighet overfor henne Så fine bilder du fikk tatt takk for en fin økt, ja! Siter
Recommended Posts