MorBilly Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Vi fikk feil sekk med vh med oss fra butikken sist og siden mannen kappet blokka oppdaget vi ikke at det var storfevom istedet for laks vi hadde fått med oss. Men jeg skjønner det slik at jeg da kan ha en skvett selolje oppi også funker det som fullfôr? Han liker det egentlig ikke noe særlig, men vi må jo bli kvitt det på noe vis. Blande det i tørrfôr funker ikke. Sære rare hunden! (Noen påstår han ligner på matmora på dette punktet) Så, holder det med selolje og hvor mye evt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Det er jo ikke noe krise å gi litt storfevom uten olje heller, da. Men ha over ei spiseskje, så blir det saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 16. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Han liker at maten stinker så kanskje det funker med litt olje. Problemet er at vi har 20 kilo av den storfevomma, så hadde vært kjekt om han ville spist den opp. Vi prøver med ei spiseskje da. Bra for pelsen om ikke annet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Jeg bruker en kork over maten. Men gir ikke hver dag. Litt ukentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Dere som bruker selolje fra V&H, hvor lang er ca holdbarheten på de? Har en stående i kjøleskapet, men den er så oljete at blekket hvor datoen står har blitt visket ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Kjøpte min i helga, og den var fryst. Dato aug. 2015. Så lang holdbarhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Han liker at maten stinker så kanskje det funker med litt olje. Problemet er at vi har 20 kilo av den storfevomma, så hadde vært kjekt om han ville spist den opp. Vi prøver med ei spiseskje da. Bra for pelsen om ikke annet. Det er vel ikke akkurat anbefalt å fore på ren storfevom i sånne kvanta? Ei spiseskje er sikkert fint. Ikke noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 16. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Nei det er ikke det. Så vi tar en klump i ny og ne innimellom laksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts