voffvoff Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Lurer på hva dere synes er den beste måten å lære en hund å ignore noe? Om det er andre hunder, mennesker, ekorn, katter osv. En god fot kommando, en god sitt, øyekontakt er noen jeg kommer på i farten. Har noen av dere noen andre måter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Jeg har lyst å si kindereggmetoden, men vet ikke helt om jeg tør. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Jeg har lyst å si kindereggmetoden, men vet ikke helt om jeg tør. Jeg satt bare og ventet på det Ville ikke ta fra deg gleden ved å foreslå det selv Jeg også har tro på at det er mye smartere å belønne hunden for å se på noe (og så se stadig mindre og mindre) enn å fokusere på å ikke se (ofte = hunden blir enda mer opptatt av det "ulovlige"). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Jeg bruker også kindereggmetoden - eller en avart av den. Uansett - belønning for å fokusere på meg istedenfor på det som er spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts