Gå til innhold
Hundesonen.no

valpeshow på melhus i helgen

Tonje

Recommended Posts

Jeg skal stille en cockervalp som ikke vet att fram på seg selv. Bånd er et fremmedord, trave pent betyr full gallopp med hopp og sprett og stå pent betyr "sove" på bordet. Snork! :)

Så dette her skal bli kjempegøy! Han er dessuten så lodden at det er ikke sikkert dommeren ser forskjell på fram og bak heller.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det... på søndagen. Valpeshowet blir arrangert av Norsk Spanielklubb avd. Trøndelag. Annonse har bare stått i adresseavisen. Ca. 70 valper er påmeldt. Valpeshowet er på Bøndenes Hus på Melhus... :)

Oi... :D

Kanskje jeg skal ivei og se da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi skal stille vår valp. den eneste Great Japanese som er påmeldt :P Hadde håpet at det kom flere av samme rase, men satser på at vi treffer andre GJD på Dora neste helg :D

Vi skal til pers 10.30, så vi må tidlig opp i morgen *gru-glede seg* Jeg er litt spent på hvordan hun viser seg frem. Noen ganger er hun aldri så majestetisk og flink, andre ganger hopper og danser hun. Heldigvis er dette bare et valpeshow, så vi tar det ikke så tungt B)

Er det flere enn meg og Mia som er ferske i ringen eller? For ferskere enn oss skal man lete lenge etter he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: der var jo dere og ja :) velkommen hit :) må bli med på flere hundetreffe en gang!

Joda, vi kommer vi, men det har bare passet litt dårlig en periode nå. Har fulgt med dere på sosialhund.tk og synes det er veldig trivelig at det har kommet til flere cockere. Skal kanskje prøve å komme på tirsdag, har en hund som er full av hormoner for tida, og sliter veldig med innkallingen som har sittet som støpt for men vi får se.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...