Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen 2014 i Leto


Recommended Posts

Skrevet

Veldig fristet, men hadde egentlig bestemt meg for å ikke stille før til våren igjen. Vet ikke hvorfor jeg har lyst, siden jeg er skitnervøs hver gang og bikkja ikke bra nok, men den gule sløyfa fra sist gang irriterer meg veldig :P Må sjekke opp dommeren (ikke så lovende navn kanskje, Atilla the Hun :lol: )

  • Like 1
Skrevet

Skessa skal debutere som valp.

Talli skal for, antagelivis, siste gang i champion klasse.

Og Shy skal jeg vel også stille om @TonjeM har husket å melde på. Hun står for championat. :)

Skrevet

Begge mine er også påmeldt, men vet ikke om jeg stiller begge to ennå. Yasmine stilles garantert, men Willy ser jeg an litt mht hvem som er påmeldt :)

Skrevet

Skessa skal debutere som valp.

Talli skal for, antagelivis, siste gang i champion klasse.

Og Shy skal jeg vel også stille om @TonjeM har husket å melde på. Hun står for championat. :)

Å jeg håper Tonje kommer også da! (Og at hun tar med Strider også! :wub: )

Er det noen andre valper for tiden eller blir Skessa alene tror du?

Skrevet

Å jeg håper @ommer også da! (Og at hun tar med Strider også! :wub: )

Er det noen andre valper for tiden eller blir Skessa alene tror du?

Tror Logi kommer også. Ellers tror jeg de eldste valpene i Norge har gått over til junior. :)

Skrevet

Å jeg håper @ommer også da! (Og at hun tar med Strider også! :wub: )

Er det noen andre valper for tiden eller blir Skessa alene tror du?

Lykke til, Skessa ser helt nydelig ut! :wub:

Harly ble stilt for dommeren deres på valpeshow, hun var veldig hyggelig og fin med håndteringen :)

Skrevet

Skessa skal debutere som valp.

Talli skal for, antagelivis, siste gang i champion klasse.

Og Shy skal jeg vel også stille om @TonjeM har husket å melde på. Hun står for championat. :)

Klart TonjeM har husket å melde på!! Selv midt i all overtid,vinter, campingliv og bygging klarer jeg å holde på prioriteringene! :P En annen sak er at Shy har begynt å røyte... @Marie, Strider blir nok ikke med - han skal på "guttetur" i skauen med gubben den dagen han..

  • Like 1
Guest Belgerpia
Skrevet

Puddel er påmeldt og Noah er påmeldt, og så kommer Tjukken.......... og så debuterer jo en av puddelvalpene på valpeshow der.

Skrevet

Tror Logi kommer også. Ellers tror jeg de eldste valpene i Norge har gått over til junior. :)

Å så hyggelig! :)

Lykke til, Skessa ser helt nydelig ut! :wub:

Harly ble stilt for dommeren deres på valpeshow, hun var veldig hyggelig og fin med håndteringen :)

Takk! Og det er godt å vite! :flowers:

Klart TonjeM har husket å melde på! Selv midt i all overtid,vinter, campingliv og bygging klarer jeg å holde på prioriteringene! :P En annen sak er at Shy har begynt å røyte... @Marie, Strider blir nok ikke med - han skal på "guttetur" i skauen med gubben den dagen han..

Hurra, det blir hyggelig å hilse på dere jentene også! Strider har det nok mye bedre i skauen. Hold på pelsen litt til da Shy!

Skrevet

Mannen er plassjef der, så HAN kommer iallefall. Med hunder om ikke jeg kan komme (og da trenger jeg handler).
Emma har termin 27. desember (men kullet skal bo hos del-eier den første tiden).
Dersom hun er ferdig med valpingen kommer jeg nok :)

Skrevet

Kanskje jeg må en tur bort for å ønske god jul og godt nytt år til kjentfolk. Jeg har egentlig ikke vært på utstilling siden september. Det er lenge siden, det.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...