Mud Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 ÅÅ..nå fikk jeg enda mer lyst til å dra til Bø! Morsomt å se Loke bli stilt! Men det er så langt dit Det er da ikke langt!Hadde vært morro med noen kjent folk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Må bare si det!! Falt pladask for Loke da jeg så han v.Messe hallen. Han er utrolig vakker!!!*smelte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Det er da ikke langt!Hadde vært morro med noen kjent folk:) Vi skal også dit! Men herfra er det et stykke, hihi... Gjø'kke no', vi tar det som en tur Skal dere andre overnatte der? Går ingen buss tidlig nok Så vi må nok det... Drar fra Lillestrøm den dagen da, orker ikke hele turen i ett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Må bare si det!! Falt pladask for Loke da jeg så han v.Messe hallen. Han er utrolig vakker!!!*smelte* Tusen takk:) Begynner å bli fornøyd med han jeg og..he he..Morro at du likte han:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Vi skal også dit! Men herfra er det et stykke, hihi... Gjø'kke no', vi tar det som en tur Skal dere andre overnatte der? Går ingen buss tidlig nok Så vi må nok det... Drar fra Lillestrøm den dagen da, orker ikke hele turen i ett. Nei...jeg kjører tur/retur..Tar 2-3 timer antar jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Jeg hadde planer om å komme til Bø, men tror det er midt i ferien.. Jeg får se...! Hvis det passer seg vil jeg gjerne se på Lokeliten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar