Mud Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Loke liker den nye maten og han ser ut til å begynne å legge på seg.I tillegg har han fått skikkelig krage (les:vinterpels) og han beveger seg nå normalt så vidt jeg kan se, -jeg kan heller i kjenne noen forskjell i låromkretsen lenger. Han begynner i det hele tatt å bli ganske flott (etter min heeeelt subjektive syn selvfølgelig) og nå lurer jeg altså på om jeg skal våge å melde han på utstillingen i Bø... Jeg har aldri stilt en hund før og jeg kommer sannsynligvis til å drite meg loddrett ut,men bare det er meg og ikke bikkja de flirer av så er det ikke så farlig.. Desverre har jeg ikke lykkes i å krympe han enda så han er fortsatt 2-3-4cm over rasestandar Er det veldig skummelt å stille hund?Det ser så veldig alvorlig ut noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Ja jeg ville gjort det, høres ut som du har lyst selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Det værste som kan hende er at dommeren gir det en sløyfe med en annen farge enn rød. Tror neppe du blir halshogd eller forfulgt Meld deg på!!! Jeg tror også du virkelig har lyst Går det ikke "bra" på utstillingen så har du uansett fått se mange flotte hunder og pratet med mange hygglige folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Meld deg på du. Det er kjempemoro å stille da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 meld deg på! har selv en hund som har sine feil,men synes det er gøy å få kritikker for å lese hva de synes er bra,og hva som er minde bra osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Meld på Det er mest alvorlig på nkk utstillingene men det er gøy å stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bina Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Meld på pelsen,du :mrgreen: Kommer til å gå bra,serru 8) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Da melder jeg meg på i morgen eller i kveld...Hi Hi *gruegledermeg* Tror neppe han gjør det knallbra men...Oppdretter har ingen forhåpninger til han i ringen og hun har nok mer peil enn meg Men morro lell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 du får ha lykke til =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Meld deg på, ja!:-) Jeg skal se på dere om jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Seff må du det! Kommer og ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Hvis noen har lyst til å stille han for meg er det bare å si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bina Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Hvis noen har lyst til å stille han for meg er det bare å si i fra Hadde jo vært moro å stille pelsen din, Annette Men jeg syns du godt kan gå med han, slik at jeg kan knipse bilder fra utsiden av ringen Også har jeg vel hendene ganske så fulle hele helgen #-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marit Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Du har sikkert trent tannvisning og klåing både her og der. Men hvis ikke...så er det enda tid. Få fremmede til å gjøre det, også. Lykke til i Bø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 19. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 Jeg skal opp å se på Tervene på lørdag likevel, så da må jeg jo få med meg Loke som jeg har lest så mye om også! Meld på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Du har sikkert trent tannvisning og klåing både her og der. Men hvis ikke...så er det enda tid. Få fremmede til å gjøre det, også. Lykke til i Bø. *kremt* Joda..vi jobber med saken...Han er omplasseringshund og litt sånn sær på enkelte ting.Nå er det egentlig bare kloklipp vi sliter skikkelig med fortsatt,der går han i forsvar noen ganger..Og så var det analkjertlene.. Men testikler og tenner går greit nå egentlig.Og sannsynligvis veldig greit på utstillingen -jeg har nemlig erfart at han er aldri så rolig og medgjørlig som på slike steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Meld han på du, og kos dokke! Men eg lurte på en ting, du skriver at han er omplasseringshund. Har du alee papirene på han? Det må du ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Meld han på du, og kos dokke! Men eg lurte på en ting, du skriver at han er omplasseringshund. Har du alee papirene på han? Det må du ha.. Jepp.Jeg har stamtavle og alt Han er registrert på meg. Jeg kjøpte han jo,men i "voksen"alder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Jepp.Jeg har stamtavle og alt Han er registrert på meg. Jeg kjøpte han jo,men i "voksen"alder. Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Lykke til da, det kommer nok til å gå kjempe bra, bare prøv å slapp mest mulig av for da blir hunden også roligere, og møt opp på utstillingen i god tid før dere skal inn i ringen, slik at både du og hunden får tid til å bli vant med miljøet og omgivelsene skal stille i Bø jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 Jeg sliter med åmelde meg på?Skalmedleelektronisk men det kommer bare opp et hvitt bilde etter kortbetalingen?Er jeg påmeldt da?Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 20. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2006 hmm det er jeg ikke sikker på, har ikke meldt meg på ennå, og husker ikke hva soom kom frem sist gang jeg meldte på i november!! har du fått mail fra nkk med bekreftelse at du er påmeldt da? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Hi hi!Da er vi meldt på... Litt nervøs allerede jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Hi hi!Da er vi meldt på... Litt nervøs allerede jeg... ÅÅ..nå fikk jeg enda mer lyst til å dra til Bø! Morsomt å se Loke bli stilt! Men det er så langt dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar