Gå til innhold
Hundesonen.no

svelgt colakork...


Feline
 Share

Recommended Posts

Hunden spiser jo alt hun kommer over... Forrige uke kastet hun opp midt på natten, min mor kunne da fortelle at hunden hadde spist en del av en plastboks hun fant på tur i fjøra. Kan stemme siden hun kastet opp godt tygde hvite plastbiter.

I går tror jeg hunden spiste en colacork i plast. Hun sover fortsatt, men siden kl 06 har hun våknet hver halvtime, brekt seg kraftig uten at noe kommer opp, også lagt seg for å sove igjen. Klokka er halv ti nå, og det er helt vanlig at hun sover så lenge altså. Men liker ikke disse brekningene. Tror dere colakorken kan stå fast og hun trenger veterinær? Eller skal jeg bare se det an noen timer til? Hun virker jo absolutt ikke plaget der hun ligger og sover når hun ikke brekker seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut på morgentur nå, men i går var hun helt normal i magen ihvertfall. Brekte seg en gang til nå kl 10, og nå har hun stått opp. Spiste frokost med matlyst, og går rundt som om ingenting plager henne...

Edit: Nå har vi gått tur, alt fint. Løper rundt virker fin i formen, tror vi ser an idag jeg ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...