Gå til innhold
Hundesonen.no

Velge bilde

Guest Jonna

Recommended Posts

Blaze ble Nv-05 på Hamar =D> (Old news)

Men nå skal jeg velge ut to bilder av dem som ble tatt av fotografen. Jeg skal ha ett hode bilde og ett oppstillingsbilde.

Bildene det står i mellom er: (kelpie skal stilles opp naturlig)

Oppstillingsbilder:

*003- men jeg syns hun har bakbena litt for godt under seg

*008- men hun "går" med bakbena.

Hodebilder:

*009-ett meget pent bilde, men jeg kjenner ikke igjen hunden min :)

*012- typisk Blaze uttrykk, men ikke så "pent"

Bildene finner du her: http://www.mamut.no/parakon

19.november, A.Kelpie.

ps: du kan forøvrig se mange andre av rasevinnerene der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ser så langt ut som folk er like uenig som jeg er med meg selv.

kelpien stilles gjerne høyt med hode i norden. Her er ett bilde av mammaen til Blaze:

http://www.ozways.se/Kelpiebilder/Namn%20G...vans%20Vera.jpg

Slik stilles dem i hjemlandet.(jeg kommer aldri til å stille hunden min slik!!)

http://www.ozways.se/au_images/KlaSimplyAs...sdoodasgold.jpg

Jeg syns det ser fælt ut for hunden, ser det ikke på dette bilde, me noen ser du at nesten blir "hengt" :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :-).

Jeg tror jeg ville valgt nr 12 som hodebilde - hun er mer livfull der, på det andre ser hun litt "bekymra" ut :-).

Av de oppstilte bildene er det verre.... Om hun hadde stått litt mer tilbake med bakbeina på bilde nr 3 ville det vært perfekt, men det er jo ikke dårlig heller :-). Jeg ville nok valgt nr 3 ja :-).

Lille Blaze har jo blitt voksen dame jo !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :-).  

Jeg tror jeg ville valgt nr 12 som hodebilde - hun er mer livfull der, på det andre ser hun litt "bekymra" ut :-).  

Av de oppstilte bildene er det verre.... Om hun hadde stått litt mer tilbake med bakbeina på bilde nr 3 ville det vært perfekt, men det er jo ikke dårlig heller :-). Jeg ville nok valgt nr 3 ja :-).  

Lille Blaze har jo blitt voksen dame jo !!!

No more: "Lille frøken" 4 you :)

Men ved siden av dine "damer" så blir jo hun Lillefrøken igjen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydligvis full enighet om hodebilde.

Jeg som syns det var så fint det hun har munnen lukke på og ser inn i kamera. Det må være 1 av 1000 ganger hun greier det OG det ble fint. Somoftest så prøver hun å overfalle kamera på det tidspunktet :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydligvis full enighet om hodebilde.

Jeg som syns det var så fint det hun har munnen lukke på og ser inn i kamera. Det må være 1 av 1000 ganger hun greier det OG det ble fint. Somoftest så prøver hun å overfalle kamera på det tidspunktet :oops:

Jeg er ikke enig med de andre :P Jeg ville også valgt det som hun kikker inn i kamera på (009)

Og 003 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vokst i skinnet sitt ja må jeg si ! Vakker frøken (for DET er hun jo fortsatt *ler*).

Inntil våren 2007 om alt går etter planen :wink: Love

Om alt går etter planen da så er hun nok ikke frøken lenger, men hun er sikkert vakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder av blaze.. Jammen fant jeg ikke faren til Tella der også :D Bare å gå inn på Australian Shepherd..

Jeg så ham :) Shepherdene gikk rett før Kelpien. Nydelig hund, likte ham meget gått :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer fo 3 og 12.

Mye flotte bilder der. Godt å se at det har blitt leid inn noen skikkelig fotografer igjen. Har vært litt dårlig kvalitet på den del bilder i BIR kavalkaden et par år.

Han var en ivvrig fortograf! Enda vi kom på slutten av dagen (rasen var sist i sin ring) så lå han på alle 4 og tok bilde og pratet med seg selv "Åh, det ble bra osv" Han må ha tatt 30-40 bilder pga jeg tror jeg sto der i 5 min og det blinket konstant rundt meg av blitzer. Morro med fine resultat på bildene :)

Jeg tror jeg har bestemt meg for oppstillingbilde! Det blir 3. Men hode bilde greier jeg ikke å bestemme meg for.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med ivrige fotografer som tar mange bilder. Er jo moro å ha bilder fra slike happenings. Eneste jeg savner litt, er denne plakketen som Jan Kolpus brukte, som det stod Norsk Vinner på.

Ene året Bogar ble BIR, kuttet fotografen labbene :-S

Du får kjøpe begge hodebildene da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...