Bananen Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Ja, for hvor er Flaten liksom? Der er jeg enig - Pøbel får aldri nok kos, tenk! 1 Siter
Rhavina Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Alle veit at Staff skulle toppet en slik liste... Helt til de legger seg på ryggen og tupper deg ut av sofa/seng med ett gigantisk sleskt glis Siter
ToneS Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Hehe, joda, det er klart. Samtidig så er det jo en del hunder som ikke er like kosete? Veldig individavhengig da. Gordonsetterne jeg kjenner ser ut til å mangle kosegenet. Vår ville gjerne være med oss, men ville helst ligge alene på gulvet f.eks., og likte ikke å ligge på fanget. Eneste gordon jeg kjenner er en kosegris Tibben burde ikke være på lista - ifølge min tibbe i allefall. Kommer for sine korte daglige doser med kos også ser jeg henne nesten ikke resten av dagen Siter
Ingridhw Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Stussa også litt over tibben. De jeg kjenner liker å være der det er folk, men vil helst sitte/ligge for seg selv. 1 Siter
TullBull Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 God idé med bildebevis! Min er ikke fornøyd før han har mest mulig kontaktflate 3 Siter
Alvira Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 God idé med bildebevis! Min er ikke fornøyd før han har mest mulig kontaktflate Bullterrier Definitivt på min "må ha" liste Siter
Recommended Posts