Raksha Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 But you would love it forever and ever and ever and ever I doubt it. Så mye penger har jeg ikke, og brukt frister lite. Har ikke likt mac de gangene jeg har brukt det. Så blir nok pcer her. Dennegangen har jeg kjøpt med trygghetsforsikring siden det var kakao i tastaturet som ødela for den gamle/den før der var det cola, og den før der var det kaffe - jeg burde ta et hint og ikke ha drikke i nærheten av pcen min... Men vi satser på at trygghetsforsikring er tingen. Den funker flott enda, kun tastaturet og touchpad som ikke virker. Siter
LinL Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 I doubt it. Så mye penger har jeg ikke, og brukt frister lite. Har ikke likt mac de gangene jeg har brukt det. Så blir nok pcer her. Dennegangen har jeg kjøpt med trygghetsforsikring siden det var kakao i tastaturet som ødela for den gamle/den før der var det cola, og den før der var det kaffe - jeg burde ta et hint og ikke ha drikke i nærheten av pcen min... Men vi satser på at trygghetsforsikring er tingen. Den funker flott enda, kun tastaturet og touchpad som ikke virker. i shall tving it on you. En dag, en dag. Siter
Recommended Posts