Rhavina Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Selger cortaflex her http://www.lowenborg.no/ebiz/products.html?ebiz_products.pid=900396&cid=749861&mpid=749846 Veit ikke om det er billig eller dyrt i forhold til andre steder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Ikke værst! Skal boksen oppbevares i kjøleskap når den er åpnet? Jeg håper ikke det - jeg har ikke sett noe om det på boksen, i hvert fall, så den står på kjøkkenbenken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2014 Jeg håper ikke det - jeg har ikke sett noe om det på boksen, i hvert fall, så den står på kjøkkenbenken. Supert! Takk for tipset 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2014 Boksen med pulver trenger ikke stå i kjøleskapet, men det bør helst stå tørt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts