maysofie Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Økologiske poteter selges! Illustrasjonsfoto fra Google Stokke, Vestfold. Vi i Vg2 - Landbruks og gartnernæring, PTF Hund ved Melsom vgs selger økologiske og lokalproduserte poteter for inntekt til studie- og klassetur til Crufts 2015. Poteten er produsert ved Melsom Gård og er i hovedsak høstet av oss elevene. Potene pakkes i sekker og står oppbevart kjølig og tørt i potetkjelleren ved skolen. Type: Troll Antall: 10-11kg per sekk Pris: 150kr per sekk Potetene kan hentes etter avtale med annonsør ved Melsom vgs, eller fraktes/hentes etter avtale med den enkelte elev. Ta kontakt for mer informasjon! 4 Siter
maysofie Skrevet 20. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2014 Vi har 30 sekker igjen Siter
maysofie Skrevet 24. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2014 Det er mulighet for å ta med noen sekker til Østfold til helga om noen østfoldinger ønsker å støtte klassekassa! Vi skal kjøre fra Stokke via Horten-Moss til Askim og har mulighet til å stoppe på veien. Vi kommer i tillegg til å være i Askim til søndag Siter
Guest Gråtass Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Jeg skulle gjerne hatt, men det blir alt for dyre poteter om jeg skal hente de. Siter
maysofie Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Hvis det er noen i Vestfold som vil ha poteter den nærmeste tiden, så har jeg mulighet til å hente ut sekker idag og ta med hjem til Melsomvik for oppbevaring. Bilen tar også turen frem og tilbake Melsom-Larvik i helgen, så det er mulighet til frakt innen rimelighetens grenser Siter
Recommended Posts