Dal-z Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Heisann, Hvilken varepulk fra Fjellpulken (x-country) ville dere valgt når er Border Collie skal trekke? 118, 130 eller 144? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Kommer jo egentlig mest an på hva og hvor mye du tenker å ha med deg evt. Du kan jo få alt for mye vekt oppi den minste og helt ok vekt i den største alt etter som hva du pakker. Noen ting tar jo mye plass uten å veie så mye osv. Personlig hadde jeg gått for 144, om ikke annet så bare for å ha muligheten til å ha med meg mer senere om jeg skulle få flere hunder eller annen hund som kan trekke mer og fordi jeg da har muligheten til å bruke den til litt større last (som jo ikke trenger å veie så mye) skulle jeg ha behov. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet 11. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Fornuftig. Den minste veier jo bare 4 kg, og den største kun 1 kg mere. Det er ikke rare forskjellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts