Raksha Skrevet 10. November 2014 Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Sonisene har hjulpet meg med plantegjenkjenning før med godt hell, så jeg prøver igjen! Denne gangen er det ikke jeg som har handlet. Fikk den for et år siden, og da hadde den et sånt fint kort med navn og "bruksanvisning" med seg. Men det kortet er selvsagt borte, og jeg er fryktelig nysgjerrig på hvaslags dette er, for den oppfører seg ikke slik som jeg husker fra kortet . Da jeg fikk den bestod den av en sånn "stengel" og en kortere, fikk kjapt blomster på stengelen som jeg mener å huske skulle forsvinne og komme tilbake avogtil, den har konstant blomster. Plukker jeg av de de gamle kommer det nye med en gang. Eneste jeg husker i forhold til stell var at stengelen skulle tørke ut. Mener det er en type orkide. Anyone? flere bilder kommer når flickr og fonen samarbeider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 10. November 2014 Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Dendrobium nobile, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Dendrobium nobile, tror jeg. Uhm, får ikke helt til å stemme, men kanskje? Flere bilder her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 10. November 2014 Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Prøvd å røyke den? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Prøvd å røyke den? Tviler på at den smaker noe godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. November 2014 Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Dendrobium nobile, tror jeg. Jeg tror også det er en sånn en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Jeg tror også det er en sånn en. Da tror jeg vi konkluderer med det. Hvordan får jeg den til å bli mer... um "ryddig" ? Den ser ikke akkurat ut som de på bildene jeg finner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 10. November 2014 Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Uhm, får ikke helt til å stemme, men kanskje? Flere bilder her: Den ligner da veldig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Den ligner da veldig? Jo, er sikkert en sånn, jeg fant andre bilderp å google som ikke lignet i det heletatt, men fant en youtubevideo om den, og der er den lik. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts