tm100021 Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Har fått PM til sandefjord, men det står ikke betalt?! Jeg står jo her med kvittering med oblat.. Er det nok at jeg tar med det? det står dato vi betalte, summen og kontonr det ble sendt til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Har fått PM til sandefjord, men det står ikke betalt?! Jeg står jo her med kvittering med oblat.. Er det nok at jeg tar med det? det står dato vi betalte, summen og kontonr det ble sendt til... Tar du med den så går det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Har skjedd med meg og..Bare ta med kvitteringen og gå i sekreteriatet så fikser de det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Hvor står det? Kanskje det står på min *nybegynner* også? NERVER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Det er bare og ta med kvitteringen, så fikser de det der, bare husk og være ut i god tid da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2006 lol, bra, har aldri fått det før nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar