Malamuten Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Om noen har en rimelig kløv til hund mellom 20-25 kg til salgs så er jeg interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Hva er rimelig?Jeg har en ruffwearkløv i str M til salgs for 400,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Hva er rimelig?Jeg har en ruffwearkløv i str M til salgs for 400,- + frakt. Det er innafor Har du bilder? Hvilken type av ruffwear kløvene er det? Og tror du den passer til hund på mellom 20-25 kg? Vet str M i kennel er passelig, men kan jo hende det er forskjell på str hos de forskjellige merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Her er kløven i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 @Avani Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2014 Da ser det ut som det ordner seg med kløv, så tråden kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts