MegaMarie Skrevet 7. November 2014 Rapporter Skrevet 7. November 2014 Er det noen av sonisene i Bergen som har et solid medium/stort tøybur til låns neste helg? Eventuelt noen som vet hvor i Bergen man får kjøpt noe slikt til en grei pris? Helst noe som er lett å bære med seg. Siter
Ingidano Skrevet 7. November 2014 Rapporter Skrevet 7. November 2014 Er det noen av sonisene i Bergen som har et solid medium/stort tøybur til låns neste helg? Eventuelt noen som vet hvor i Bergen man får kjøpt noe slikt til en grei pris? Helst noe som er lett å bære med seg. Mitt er ledig Brukes til gronnisen. Sånt med stenger inni. 1 Siter
Wachita Skrevet 7. November 2014 Rapporter Skrevet 7. November 2014 Er ikke tilfeldigvis noen som kan låne et til oss og? Til en terv hann? Siter
MegaMarie Skrevet 7. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2014 Mitt er ledig Brukes til gronnisen. Sånt med stenger inni. Ja, veldig gjerne! Er det lett å bære med seg? Hvor bor du? Du kan gjerne sende det på PM 1 Siter
SiriEveline Skrevet 8. November 2014 Rapporter Skrevet 8. November 2014 Vil også bare minne de som skal på D4A om at det går an å kjøpe der. Kjøpte mitt der og det er kjempestort og kostet bare 700. Siter
MegaMarie Skrevet 8. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2014 Vil også bare minne de som skal på D4A om at det går an å kjøpe der. Kjøpte mitt der og det er kjempestort og kostet bare 700. Takk for tips Jeg trenger det på toget bort dit også, men greit å kunne kjøpe eget til en annen gang. 1 Siter
Ingidano Skrevet 8. November 2014 Rapporter Skrevet 8. November 2014 Ja, veldig gjerne! Er det lett å bære med seg? Hvor bor du? Du kan gjerne sende det på PM Ja, det er lett, bærehåndtak i ene langsiden. Ellers har eg svart deg på FB 1 Siter
Recommended Posts