Justisia Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Noen som har hjernetrim-leker liggende som hundene ikke bruker lenger, og som du vil selge/gi bort? Jeg er interessert. Trodde firfotingene her var alt for dumme til å fikse sånne saker, men der tok jeg visst feil. Så de to enkle lekene jeg kjøpte i Sverige i går gir ikke store utfordringen lenger. Skal på D4A lfredag og lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Har en dog turbo. Men skal ikke østover, så da må den evnt sendes, om ikke noen kan ta den med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 7. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Mye skal du ha for det, og hvor mye koster det å sende en slik, om ingen skal den veien og kan ta det med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Vil tro det kan gå som norgespakke til 150,- Høres 300,- inkl porto ok ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 7. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Høres helt greit ut. Sender du PM med kontonr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts