Puttiva Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Kjente panikken ta meg her! Godt jeg har backup på mac og ny tlf i skuffen *puh* Jeg har fått meg ny, vanntett mobil nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 bestilte meg vist en personlig almanakk jeg... var gøy å pusle seg frem til sin egen kombo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Herregud, NÅ ble jeg oppgitt over meg selv. Bestilte Moleskinen fra den originale siden dems fra UK for 225 kr. Momsen tenkte jeg ikke på en gang! Pluss at den er billigere fra adlibris her hjemme. De sender raskt og har 0,- i frakt. FACEPALM. EDIT: og nå har moleskine fri frakt!! Hvilket vil si at jeg hade kommet under momsgrensa om jeg hadde venta til i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 31. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Herregud, NÅ ble jeg oppgitt over meg selv. Bestilte Moleskinen fra den originale siden dems fra UK for 225 kr. Momsen tenkte jeg ikke på en gang! Pluss at den er billigere fra adlibris her hjemme. De sender raskt og har 0,- i frakt. FACEPALM. EDIT: og nå har moleskine fri frakt! Hvilket vil si at jeg hade kommet under momsgrensa om jeg hadde venta til i dag Jeg må betale 221 kr for min.. Og etter jeg hadde bestilt, hentet jeg posten og oppdaget at jeg hadde fått et gavekort på 50kr fra Adlibris Pillarn liksom Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Herregud, NÅ ble jeg oppgitt over meg selv. Bestilte Moleskinen fra den originale siden dems fra UK for 225 kr. Momsen tenkte jeg ikke på en gang! Pluss at den er billigere fra adlibris her hjemme. De sender raskt og har 0,- i frakt. FACEPALM. EDIT: og nå har moleskine fri frakt! Hvilket vil si at jeg hade kommet under momsgrensa om jeg hadde venta til i dag Du tenker kanskje på toll? Bøker er tollfritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2014 Du tenker kanskje på toll? Bøker er tollfritt. Jepp, bøker er tollfritt, men det er vel uansett moms på alt fra utlandet over 200 kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Jeg har hatt personlig almanakk de siste årene, men sendte nettopp en bestilling hos smartphoto. 40% frem til tirsdag, så ble bare 160 (inkl. frakt). Fylte ut alle de 72 bildene, så den ble jammen personlig nok 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Herregud, NÅ ble jeg oppgitt over meg selv. Bestilte Moleskinen fra den originale siden dems fra UK for 225 kr. Momsen tenkte jeg ikke på en gang! Pluss at den er billigere fra adlibris her hjemme. De sender raskt og har 0,- i frakt. FACEPALM. EDIT: og nå har moleskine fri frakt! Hvilket vil si at jeg hade kommet under momsgrensa om jeg hadde venta til i dag Trekker tilbake Moleskinen min kom levert med bil til universitetet mitt med DHL i dag. Ingen ekstra kostnader enda, men jeg får kanskje faktura i ettertid av... ja hvem ordner med momsen? Staten? Tollvesenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Trekker tilbake Moleskinen min kom levert med bil til universitetet mitt med DHL i dag. Ingen ekstra kostnader enda, men jeg får kanskje faktura i ettertid av... ja hvem ordner med momsen? Staten? Tollvesenet? Har fått regning fra de (noen uker) i ettertid enkelte ganger, og ingenting ett par andre ganger. De gangene jeg har fått regninga har leveransene vært relativt store i fysisk størrelse, småsaker sniker seg vist unna regninga til DHL også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 22. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2016 Veldig gammel post dette, men kan opplyse om at man får kjøpt Moleskine skrivebøker og planleggere på denne siden: http://www.kortbutikk.no Ser også ut til at det er knalltilbud på noen av bøkene nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts