borderen Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Jeg flytter fra Ås til jul, så da blir leiligheten her ledig. Den ligger på Skuterudsletta (Nordre skuterudvei) i Ås (retning Ski). Den er ca 60-70 kvm, fordelt på 2 etasjer. Egen inngang på baksiden av huset med god uteplass. Stue/oppholdsrom nede, og gang, kjøkken, soverom og stort bad nede. De tillater folk med lydige og greie hunder å bo her (de liker hunder). Verdens greiete huseiere! 100 meter til lysløype i en liten skog med et nettverk av små stier. Fin tur gjennom skog til NMBU om man vil (15 min på sykkel ned til universitet, 1 time gange). Jeg tok noen bilder når jeg akkurat hadde flyttet inn: Leien har vært på latterlig lave 5000 per måned inkludert strøm og kabal-TV, men de har snakket om å øke med kanskje tusen kroner. Internett er ikke inkludert. Ledig fra 20. desember 2014. Kontakt meg ved spørsmål: marenteien @ gmail . com (fjern mellomrom) Vaskemaskin, oppvaskmaskin og kjøleskap med liten fryser følger med + kjøkkenbord, stoler, og noen skap. Noe annet interiør kan evt kjøpes fra meg når jeg flytter ut. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 @SFX, noe for venninna di? Siter
SFX Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 @SFX, noe for venninna di? Hun blir informert nuh! 1 Siter
Recommended Posts