spiremor Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Jeg har meldt på valpen på lethohallen 2. November. Dette er min og valpens første utstilling. Jeg hører det snakkes om PM.. Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 PM er den lappen du mottar ca en uke før utstillinga, hvor det står hvor mange som møter av hver rase, hvilken ring du skal være i, hvilket nummer hunden din har, og når dere har oppmøtetid. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiremor Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Aha! Og denne kommer i posten eller på dogweb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Den kommer til deg på den e-postadressen du har registrert hos NKK Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Aha! Og denne kommer i posten eller på dogweb? Den kommer på epost OM du meldte på elektronisk, mens den kommer i posten om du meldte på manuelt. PM pleier å dukke opp cirka en uke før utstillingen, avhengig av når siste påmeldingsfrist er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiremor Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Da gleder jeg meg til e-post 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts