Perfect Image Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Lille Belle, Perfect Image Bells And Whistles er ei superherlig liten lovende frøken med masse av energi som ønsker seg et aktivt fòrvert hjem. Må gjerne være utstillingsinteressert, men ikke et krav. Gjerne en som ønsker jobbe med henne på en eller annen måte da hun har mye å gi tilbake. Svært gunstige fòrvert betingelser, må bo på Østlandet. For en uforpliktende prat, ta kontakt Fire uker 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Dust Og for å være seriøs; så herlig! Du burde ikke få problemer med å finne noen som vil ha en så fin hund 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 20. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Dust Og for å være seriøs; så herlig! Du burde ikke få problemer med å finne noen som vil ha en så fin hund Jeg har en lekker blå hanne med et blått øye som ser seg etter deleier også, mest sannsynlig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Jeg har en lekker blå hanne med et blått øye som ser seg etter deleier også, mest sannsynlig Dobbeltdust! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Dobbeltdust! Ikke bare sitt der og kall folk dust - kom til saken og si ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Ikke bare sitt der og kall folk dust - kom til saken og si ja! Haha "Heldigvis" har jeg ikke råd til en hund til nå, og jeg er fortsatt usikker på om kortis er det jeg trenger som hund nummer tre. Kanskje som hund nummer fire? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Haha "Heldigvis" har jeg ikke råd til en hund til nå, og jeg er fortsatt usikker på om kortis er det jeg trenger som hund nummer tre. Kanskje som hund nummer fire? Eh, hallo? Fôrhund får du gratis, assa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts