Belgerdama Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Lurer litt på om noen har info om/opplevelser om å importere valp fra Ungarn via Finland. Er snakk om en co owned valp så prisen er under 2000kr. Tollen blir vel da ikke så alvorlig mye. Er det dyrt å sende en valp med fly fra Finland??? Siter
Kiyomi Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Lurer litt på om noen har info om/opplevelser om å importere valp fra Ungarn via Finland. Er snakk om en co owned valp så prisen er under 2000kr. Tollen blir vel da ikke så alvorlig mye. Er det dyrt å sende en valp med fly fra Finland??? Jeg har bare fløyet t/r selv med voksen hund, men mener å huske at jeg da betalte rundt 600,- for hund i lasterom. Problemet er jo at du ikke får den over grensa før den er 3 mnd og 21 dager, men det er kanskje ikke noe problem? Siter
Belgerdama Skrevet 19. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Det er ikke noe problem nei. Tusen takk for info. ? Siter
Belgerdama Skrevet 19. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2014 Det er ikke noe problem nei. Tusen takk for info. ? Siter
Kiyomi Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2014 Det er ikke noe problem nei. Tusen takk for info. Bare hyggelig. I tillegg må en selvfølgelig kjøpe egen flybillett, men pris på den varierer en del. Evt sende hunden som cargo, men det aner jeg ikke hva koster. 1 Siter
Recommended Posts