Guest Jostein Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Hei! For dere som har øyenlyst hunden deres i Oslo. Hvor har dere gått og hva har dere betalt? Jeg prøver for en gangs skyld å være tidlig ute før paring med å øyenlyse. Tidligere har jeg alltid gjort det i siste liten og har bare måttet lyse der de har hatt ledig time før paring. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Øyelyst på Sinsen. Kosta 800kr eller noe sånt? Siter
Elita2005 Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Jeg var faktisk akkurat i dag og øyenlyste på Evidensia Oslo dyresykehus (tidligere Oslo dyreklinikk). Den ligger på Ensjø. Og jeg betalte i dag 898,- , men om man gjør flere behandlinger samtidig så er det billigere (da hadde øyenlysningen kostet meg 600,- , men siden vi ikke ville vente med alle undersøkelsene til nå, så tok vi de andre undersøkelsene i august og øyelysningen nå. Dette var på grunn av at de akkurat da ikke hadde noen autorisert øyelyser på klinikken, de har nå Katarina Storli (?) som er der to dager i uka - hvertfall tirsdager ). Jeg kan absolutt anbefale dyreklinikken på Ensjø. Forresten, nå er ikke den listen på nkk-autoriserte øyelysere heelt oppdatert (http://www.vetnett.no/autorisert-oyelyser). Jeg ser noen feil, da hvertfall et par av dem er pensjonerte nå. Men jeg kan likevel ikke finne at Sinsen dyreklinikk har noen som er nkk-autoriserte. Siter
Guest Jostein Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Takk for svar @Elita2005 og @SandyEyeCandy! Jeg har sendt e-post til klinikkene med øyenlysere og har så langt bare fått svar fra NMBU (NVH). Der koster det 961. Jeg visste ikke at de hadde øyenlyser på Sinsen? Hvor lenge er det siden du var der og lyste? Siter
MaritaS Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 *nesten-Oslo*, men hva bruker det å koste å få øyelyst på utstilling? Tenker de har sikkert en som kommer på D4A? Siter
Elita2005 Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Takk for svar @Elita2005 og @SandyEyeCandy! Jeg har sendt e-post til klinikkene med øyenlysere og har så langt bare fått svar fra NMBU (NVH). Der koster det 961. Jeg visste ikke at de hadde øyenlyser på Sinsen? Hvor lenge er det siden du var der og lyste? Oi, da er det jo faktisk billigere på Oslo dyresykehus (antar du får samme pris; samme undersøkelse), det hadde jeg ikke trodd! Jeg valgte nemlig dyreklinikken på Ensjø på grunn av den høye kompetansen (= koster ofte mer). Ikke det at NMBU ikke har kompetanse nok altså! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 @Elita2005, jeg bare blander, jeg har også vært på Ensjø. Det pleier å koste 800-900 på utstilling? @MaritaS, du er den eneste jeg kjenner som har gjort det på utstilling, men du husker ikke? Siter
Guest Jostein Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2014 Her er svarene jeg har fått på e-post angående spørsmål om pris på øyenlysning: Evidensia Ensjø: 898,- NMBU: 961,- Pevett: 1096,- Siter
Recommended Posts