HHC Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Prøver å koble til en ekstern harddisk som lager 'tilkoblingslyd' når jeg plugger i ubs og lyser, men den kommer ikke opp i min datamaskin. Fungerer i andre pcer. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Prøver å koble til en ekstern harddisk som lager 'tilkoblingslyd' når jeg plugger i ubs og lyser, men den kommer ikke opp i min datamaskin. Fungerer i andre pcer. Tips? Gjelder dette alle usb-portene på maskinen? Har en slik irriterende situasjon selv på min bærbare. Der kommer den kun opp på 1 av 3 porter, årsaken er at det ikke støttes for usb 3.0 på alle porter. Det kan også være at maskinen din mangler driveren for å støtte din eksterne hd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 12. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Gjelder dette alle usb-portene på maskinen? Har en slik irriterende situasjon selv på min bærbare. Der kommer den kun opp på 1 av 3 porter, årsaken er at det ikke støttes for usb 3.0 på alle porter. Det kan også være at maskinen din mangler driveren for å støtte din eksterne hd Samme resultat i alle porter, dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Samme resultat i alle porter, dessverre Prøvd å oppdatere driver til den eksterne, samt opsys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VildeJ Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 En ting jeg pleier å glemme når ting ikke funker som det skal... Restart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 12. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Restart også prøvd Takk for tips folkens, tok den lette løsningen og brukte en annen pc og dropboxet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts