Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrebeskyttelsen får 400.000


mushi
 Share

Recommended Posts

Det er selvfølgelig flott at Dyrebeskyttelsen får støtte, og litt er bedre enn ingenting. Men dette er nok ikke noe mer enn et bittelite plaster på såret for at vi ikke får noe dyrepoliti. Og i samme håndvending får rovdyrmotstanderne 1,5 millioner. De som kjemper for dyrs rettigheter, får ikke en eneste krone.

http://www.dagbladet.no/2014/10/10/nyheter/dyr/statsbudsjett_2015/demokrati/35669799/

Nei, dette er for dårlig. Jeg hadde håpet på bedre kår for dyrene da vi endelig fikk Senterpartiet ut av regjeringen, men den gang ei ...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Skjønner ikke at dette er noe å klage på. Når de endelig får støtte av staten er det galt også...

Er vel noe med hvordan det formidles og du poster tross alt en sak som mest av alt omhandler katter under "Hundesaker i media" på ett hundeforum. Dette er i mine øyne ikke noe annet enn frieri fra Frp. Dyrebeskyttelsen er nok valgt med omhu for blest og god PR og det er heller ikke første gang de mottar statstøtte. Dyrevernalliansen har fått og fortsetter få 400.000,- Ikke rare greiene og jeg var ikke klar over at Folkeaksjonen ny rovdyrpolitikk får så det holder i forhold, det er bare provoserende.

http://www.regjeringen.no/nn/dep/lmd/dokument/proposisjonar-og-meldingar/prop/2014-2015/Prop-1-S-20142015/2/4/1.html?id=769078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Summen burde vært ganget med 10...

400 000 er nesten latterlig

Mhm, For å oppsummere så er altså all støtten fra landbruks og matdep til organisasjonene foreslått redusert fra 25,6 mill til 20,8 for 2015.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...