Kristin_nord Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 I kveld når hunden kom opp i senga så kjente jeg plutselig at det lukter veldig verk-aktig fra ånden/munnen hennes. Siste dagene har hun også spist lite, men har tenkt at det kanskje er fordi det muligens snart kommer en første løpetid..Tanker? Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Sjekk tenner og munn ville jeg gjort. Husker ikke at mine luktet betennelse . Har hatt to tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 7. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2014 Ja, hun er ikke så lett å få sjekket når hun vil sove, så får sjekke i morgen. Med løpetiden tenkte jeg mest på den småspisingen Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2014 Kan høres ut som tannkjøtt eller leppefoldsbetennelse. Det trenger i så fall behandling. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts