Kristin_nord Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2014 I kveld når hunden kom opp i senga så kjente jeg plutselig at det lukter veldig verk-aktig fra ånden/munnen hennes. Siste dagene har hun også spist lite, men har tenkt at det kanskje er fordi det muligens snart kommer en første løpetid..Tanker? Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
Guest lijenta Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2014 Sjekk tenner og munn ville jeg gjort. Husker ikke at mine luktet betennelse . Har hatt to tisper Siter
Kristin_nord Skrevet 7. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2014 Ja, hun er ikke så lett å få sjekket når hun vil sove, så får sjekke i morgen. Med løpetiden tenkte jeg mest på den småspisingen Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
Emilie Skrevet 7. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2014 Kan høres ut som tannkjøtt eller leppefoldsbetennelse. Det trenger i så fall behandling. 1 Siter
Recommended Posts