Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket(e) dyr har du?

Synne

Recommended Posts

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

hmm.. hvor skal jeg starte..

DSCN0880.jpg

Tella og Hei heison

Zorba.jpg

Zorba

IMG_3298.jpg

Pan

I tilegg har vi enda en hund, Hallinghei

Pusen vår Pishil

2 marsvin - Elvis og Melvin

3 kaniner - Pelle, Didi og Stiffler

+ høner..

og jeg har en helfor hest på 3året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg+familien min har:

*4 hunder (en er min,en er min bror sin,en er søsteren min sin og en er mamma og pappa sin)

*jeg har en hest.

Vi hadde:

*50 kaniner (vi drev med avl så jeg og venninna min telte med kaninunger)

*to hester(den ene lever fortsatt,men mora fikk en sykdom og måtte avlives)

*5 hunder (to nålevende og de tre andre døde så skaffet søsteren min en ny hund og jheg skaffet meg hund,så det blir 5-3+2,hehe)

har ikke bilder her,men gå inn på http://www.tinkaogmeg.piczo.com

http://www.tuffysin.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvilken hest hadde du da? :) 1000 Takk :D

En fjording. Hoppe. Måtte selge henne da folk flyttet hjemmefra og hun ikke ble ridd lenger. Nå har hun fått føll tror jeg, så hun har det bra :D

Men det er en rideskole ikke langt herfra, se om jeg får somlet meg til å begynne å ri der en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fjording. Hoppe. Måtte selge henne da folk flyttet hjemmefra og hun ikke ble ridd lenger. Nå har hun fått føll tror jeg, så hun har det bra :D

Men det er en rideskole ikke langt herfra, se om jeg får somlet meg til å begynne å ri der en gang :)

ja i Alvøen ja :D Har du sett en flekkete hest nor du kjører forbi stallen oppe i loddefjordsvingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun to kattepuser jeg nå. Er sykt tomt her uten hund, og sku gjerne skaffet en ny med engang, men må nok klare meg uten ei stund om jeg skal begynne på skole fra høsten.

Uansett, her er pusekattene mine!

Psycho, den eldste. Tøffe gutten som apporterer bedre enn bikkja noen gang gjorde, som sitter på kommando og finner nesen min om jeg ber han om det. Han er den "voksne glupe" av de to.

3483bbe2.jpg

Og Lucifer, den lille blonde. Han som så til de grader er mann, blond og pen, og det er en dårlig kombinasjon i katteverden! Han gidder ikke vri hue sitt en cm til venstre for å lære noe og lever virkelig på utseende sitt, og sitt "vinnende vesen". hehe.

72afd728.jpg

3c89898b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom hundene så har jeg kaniner:

Lloyd på 6 år

lloyd3.JPG

Goldleaf på 4 1/2 år

goldleaf_mai04.jpg

Keep Smiling på 4 år

Keep_svommer.jpg

Lavendel på 4 år

lavendel1814.jpg

Amy på 4 år

amy_bur.jpg

Me på 4 år

aaretsengel.jpg

Idril på 3 år

idril_host10.jpg

Lúthien på 1 år

luthien3.jpg

...og Gutten på 1 år

gutten2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psycho, den eldste. Tøffe gutten som apporterer bedre enn bikkja noen gang gjorde, som sitter på kommando og finner nesen min om jeg ber han om det. Han er den "voksne glupe" av de to.

Hi hi :P Jeg har sett video av en apporterende Psycho og jeg må innrømme at Loke har litt og lære der...Flink Psycho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...