Gå til innhold
Hundesonen.no

Innmelding i NKK/NMK?


rvaa
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde litt lyst å melde meg inn i norsk mops klubb, men fant ut at jeg måtte melde meg inn i NKK først. Gikk inn på hjemmesiden til NKK, og trykka på bli medlem, og valgte NMK og Trøndelag selskapshundklubb og betalte kontigenten.

gjorde jeg det riktig, får man medlems nr og PIN sånn, for så å deretter melde seg inn i NMK? Skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det..

Og er det noen som vet om mopsen har eget medlemsblad eller om jeg får NKK sitt medlemsblad bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt lyst å melde meg inn i norsk mops klubb, men fant ut at jeg måtte melde meg inn i NKK først. Gikk inn på hjemmesiden til NKK, og trykka på bli medlem, og valgte NMK og Trøndelag selskapshundklubb og betalte kontigenten.

gjorde jeg det riktig, får man medlems nr og PIN sånn, for så å deretter melde seg inn i NMK? Skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det..

Og er det noen som vet om mopsen har eget medlemsblad eller om jeg får NKK sitt medlemsblad bare?

Man får ikke være medlem i bare NKK, så du er nok medlem i NMK nå, og vil få begge medlemsbladene i posten. (Om NMK har eget medlemsblad)

Medlemsnummer og PIN bruker du for å få tilgang til DogWeb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir automatisk medlem i NKK når du melder deg inn i en samarbeidende klubb, tror ikke det går an å være medlem bare i NKK. Den første klubben man melder seg inn i betaler man 500 og et eller annet for (derav 150 kr eller noe er kontigent til NKK) og er man medlem i flere klubber betaler man bare 350 eller noe slikt for de resterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gikk inn på NKK sine sider, trykka bli medlem, valgte norsk mops klubb og trøndelag selskapshundklubb. Betale litt pr klubb pluss en andel til NKK på 100 lappen eller noe. Grunnen til at jeg ble litt stuss er fordi det på NMK sine sider står helt andre priser, så ble usikker på om det ble helt rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeklubben kan ha glemt og oppdatere elelr ha oppdatert for 2015 allerede. På NMK står det 250+140 til Nkk. Mener at prisen til nkk er 160 men kan ta feil. Husker jeg rett så har dem ikke oppdatert hjemmesiden sin på denne siden i fjor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...