førstegangs Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 (endret) Selger litt diverse ting som bare ligger å støver ned. Kjøper betaler porto. Puppia Ritefit sele i str. M. Justeringsmuligheter både i hals og rundt magen. Lite brukt, men med noen små flekker her og der. Men ingen store synlige flekker eller slitasje. (Orbiloc-lykta følger ikke med) Selges for 100 kr. 12 pak. Paws i størrelse x-small. Kun fire av de som er prøvd på, ikke brukt noe ute. Selges for 100 kr. Bæsjeposer fra biltema. Uåpnet. Gis bort. Flexi mini svart. 3 meter lang line. Passer til hunder opp til 8 kg. Lite brukt. Selges for 50 kr. Reiseskål i stoff. Noen flekker utenpå som lett kan vaskes vekk. Gis bort. Flippy flopper frisbee, selges enten samlet eller hver for seg. De flyter i vann. Selges for 20 kr stk eller 30 kr samlet. Ezydog sele i str. Small. Lite brukt av bretonvalp, derfor noen hår på brystplata. Men kan enkelt fjernes. Ingen synlig slitasje, kun en skrape på logo på ene klipsen - se første bildet. Selges for 100 kr. Hurtta Motivation godbitvske mini. Selges for 50 kr. Endret 24. September 2014 av førstegangs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Jeg er interessert i både Puppia og Ezydog selen, må bare undersøke litt ekstra om det kan passe en sheltietispe, men jeg trooor det. Og isåfall tar jeg gjerne med reiseskål også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 25. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Jeg er interessert i både Puppia og Ezydog selen, må bare undersøke litt ekstra om det kan passe en sheltietispe, men jeg trooor det. Og isåfall tar jeg gjerne med reiseskål også Den er grei! Tror nok det skal passe en sheltietispe, for puppia selen er for stor til min dvergpuddel selv om den er på innerste stramming rundt magen, og Ezydog selen kan jo stilles både rundt bryst og mage ganse stort Men jeg holder tingene av til deg til du sier ifra når du vet om det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Okei, da satser jeg på at det vil passe! Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 30. September 2014 Rapporter Share Skrevet 30. September 2014 Jeg tar godbitveska, hvis du kan vente til vi møtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Jeg tar godbitveska, hvis du kan vente til vi møtes Den er grei Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Har en tispetruse fra Trine hundeartikler i størrelse 1, syns den ble litt liten til Enya.. Selges for 100kr aldri brukt, bare prøvd på.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Takk for turen idag Glemte bort hele godbitposen. Hadde tatt med penger, men kom ikke på det før jeg kom hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts