Vargh Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Valpen min fikk nylig tak i et halvt bananskall på turen vi gikk kl 12:00 i dag. Må si jeg er bekymret. Leste meg opp at dette ikke er så bra for hunden, men bør jeg komme meg til dyrlegen så fort som mulig eller vil det gå greit? *bekymret matmor* Siter
Krimman Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Ring dyrlegen først? Jeg aner ikke om bananskall er spesielt farlig, det er jo mykt og vil nok løse seg opp i magen..? 1 Siter
Artemis Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Senk skuldrene og ikke tenk noe mer på det med mindre hunden blir dårlig. Valper spiser mye rart, og det går stort sett bra. 4 Siter
Malamuten Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Jeg hadde ikke bekymret meg veldig for det, men er du usikker så ringer du bare dyrlegen, da får du svar 1 Siter
Vargh Skrevet 22. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2014 Da var veterinæren ringt. Fikk beskjed om at det ikke var noe problem, men skulle ta kontakt om han fikk oppkast eller begynte å pipe mye. Tusen takk for gode svar! Blir jo litt hønemor når det gjelder den lille gutten. Siter
Lunatic Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Min spiser bananskall når hun finner på veien. Både råtne og (relativt) ferske skall går rett ned. Har gjort det siden hun var valp og har ikke tatt noe skade av det Så bare slapp av. De tåler mye mer enn man tror Siter
Bellare Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Bruningen min slukte eit heilt bananskall, og det gjekk ned i høgkant. Ingen problemer i ettertid, så du kan nok senke skuldrane Siter
Rottisembla Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 En vet ikke hvor mange bananskall som ligger i veikanten, før en får en hund som elsker dem -jungelord fra hundeeier. Embla har spist og spiser bananskall stadig vekk, eller sluker er mer rett. Aldri hatt antydning til løs mage en gang. Nektarinsteiner derimot......... Siter
Recommended Posts