Mincha Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Hei! Noen som har forskjellige erfaringer med dyreklinikker i Trondheimsområdet? Gjerne hvem du bruker og prisklassen kontra de andre klinikkene. Er jo så mange! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Jeg bruker bare Heimdal. Flinke, hyggelige folk og har intrykk av at de ligger sånn midt på ifht pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Jeg har brukt Sveberg Dyrehospital i Malvik. De er veldig flinke og trivelige, og prisene er heller ikke så verst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mincha Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Kan kanskje si at jeg har brukt de på Melhus, men jeg har nå flyttet til Byåsen. Byåsen Dyrehospital er rett ved meg, om noen har erfaringer med de? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dicte Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Kan kanskje si at jeg har brukt de på Melhus, men jeg har nå flyttet til Byåsen. Byåsen Dyrehospital er rett ved meg, om noen har erfaringer med de? :-) Har bare vært på byåsen en gang, men de var veldig hyggelige. Har hørt mye bra om dem, vet ikke noe om prisnivået da. Jeg betalte 631,- for årlig vaksine og sjekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Byåsen ligger en del høyere i pris enn Heimdal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Er veldig fornøyd med Stjørdal dyreklinikk, vel verd en litt lengre kjøretur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Bruker Heimdal Dyreklinikk. Veldig fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Da jeg bodde på Byåsen, brukte jeg dyreklinikken der til småting som vaksiner, sårbehandling o.l., ellers dro jeg til Heimdal. Som nevnt over ligger Byåsen Dyrehospital noe over Heimdal Dyreklinikk i pris, samt at det på Heimdal er en del mer kompetanse da de har flere dyrleger med spesialutdanning innenfor ulike retninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mincha Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Mange som liker Heimdal her, så da prøver jeg nok der :-) Kan evt gjøre som du, Pim, og bruke Byåsen til vaksinering og andre 'småting'. Det er jo gåavstand fra hvor jeg bor nå :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Heimdal. Selv om jeg bor på Lade og det ikke er veldig gunstig mtp å kjøre oppover i rushen, så kjører jeg til Heimdal heller enn å bruke de klinikkene som ligger på vei dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Uten tvil Heimdal Dyreklinikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Bruker Heimdal her, enda jeg bor en halvtime utafor Trondheim Hadde jeg bodd på Stjørdalssida hadde jeg brukt Stjørdal dyreklinikk. Hun som eier broren til min bruker Byåsen og er veldig fornøyd da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mincha Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Virker ganske entydig her, så da følger jeg strømmen og prøver Heimdal selv også :-) sååå langt er det da ikke, og mest sannsynlig skal vi ikke så ofte innom dyrlegen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts