urbanlundie Skrevet 28. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Broren til Balder (Rostam) bor i nærheten, og det er alltid gøy å treffe dem for litt valpelek :-) Her er noen bilder fra i sommer / høst. Vi var på Skraperudtjern, et av de 10 dressurområdene for hunder i Oslo. Hva er det? Flying lundie attack! Er du døv!?! Hva sa du, sa du? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Kjempefin er han! Og jeg kjenner jeg er utrolig nysgjerrig på rasen. Vil du fortelle litt mer om lundehunden? Hvordan er de med lyd? Og jakt - er de greie å ha løse? Ooog, jeg har hørt at de er vanskelige å få husrene. Stemmer det, eller er det bare et rykte? EDIT: Du, jeg er så nysgjerrig på rasen at jeg like gjerne lager min egen tråd jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urbanlundie Skrevet 30. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2014 Kjempefin er han! Og jeg kjenner jeg er utrolig nysgjerrig på rasen. Vil du fortelle litt mer om lundehunden? Hvordan er de med lyd? Og jakt - er de greie å ha løse? Ooog, jeg har hørt at de er vanskelige å få husrene. Stemmer det, eller er det bare et rykte? EDIT: Du, jeg er så nysgjerrig på rasen at jeg like gjerne lager min egen tråd jeg Hyggelig med spørsmål, han er jo så fin at jeg må skryte litt av rasen Jeg har svart deg på tråden du lagde: http://hundesonen.no/forum/topic/76123-lundehund/#entry1788591 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urbanlundie Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Pusse tenner er ikke gøy, bite i fingre er gøy. Bite i tannbørste er med andre ord kjempegøy :-) Særlig når den vrir seg rundt fra side til side, pusser litt fort og stopper like brått opp, kiler litt rundt i munnen etc. Vi har en tannbørste stående lett tilgjengelig, så når Balder er i lekehumør kommer den fort frem. Nyttig triks for å få pusset tenner :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urbanlundie Skrevet 7. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 I disse juletider passer det vel bra med et vakkert bilde av min lille engel :-) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Fin liten engel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts