CelinaSyversen Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Hei, igår når jeg satt med hunden min på fanget i bussen, stoppet bussen brått og hunden min falt ca 1 meter ned fra fanget mitt og traff en hard kant med magen. I dag tidlig var hun på do en gang med litt bløt mage og litt blod, resten av dagen har hun prøvd å bæsje men hver gang har det kun kommet ut tykt ferskt blod (en god del). Hun pep en god del i natt( noe hun veldig sjeldent gjør). Lurer på om det kan være indre blødninger og om jeg skal fore henne eller ikke i og med at veterinæren ikke er åpen før imorgen.. Jeg er veldig bekymret og lurer på hva jeg skal gjøre frem til i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Hvor bor du? Det er veterinærvakter de fleste steder. Høres ikke bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Du venter IKKE til i morgen, i alle fall! Dra på veterinærvakta.Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Hei, igår når jeg satt med hunden min på fanget i bussen, stoppet bussen brått og hunden min falt ca 1 meter ned fra fanget mitt og traff en hard kant med magen. I dag tidlig var hun på do en gang med litt bløt mage og litt blod, resten av dagen har hun prøvd å bæsje men hver gang har det kun kommet ut tykt ferskt blod (en god del). Hun pep en god del i natt( noe hun veldig sjeldent gjør). Lurer på om det kan være indre blødninger og om jeg skal fore henne eller ikke i og med at veterinæren ikke er åpen før imorgen.. Jeg er veldig bekymret og lurer på hva jeg skal gjøre frem til i morgen? Du MÅ til dyrlegen i dag. Dette er etter mitt syn ikke noe som kan vente til imorgen. Det høres ut som indre blødninger. Hunden kan i verste fall stryke med. De fleste kommuner har veterinærvakt (hadde iallefall, før nedskjæringer). Hvilken kommune/sted er det du bor? Man finner veterinærvakten ved å google, skulle jeg tro. F.eks.søke-frase som "Veterinærvakt Trondheim". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy&Neron Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Høres ut som om hunden din kan ha noen indre blødninger. Ville fått hunden til en veterinær umiddelbart! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Herregud! Det første du gjør når det kommer tykt blod ut fra endetarmen, hunden viser tegn på smerte og du vet den har slått magen er å dra til veterinæren! Dette er selvfølgelig ikke noe du kan vente med. Ring veterinærvakt, og har du ikke der du bor ringer du en annen og får veterinærens mening på hvordan du best kan løse dette. Det ordner seg sikkert, men indre blødninger er ikke noe å ta lett på. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Folk har sagt over, at du må dra til dyrlege umiddelbart. Hvilken harde kant var det den traff? Ikke gi den mat eller drikke, pakk et pledd rundt hunden, så den holder seg helt i ro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Gikk det bra?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts