Ginaml Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Ser dere den lille rynken fremme på ryggen? Jeg lurer på om dette er løs hud, eller fett? Føler hun alltid har hatt litt ekstra hud akkurat der, men begynte og tenke litt over det når jeg leste i forumet om det perfektet holdet på en hund, haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Når min dvergpinscher har sånn valke, så har hun litt for mye på kroppen. Hun legger på seg på ryggen, så en slik valke er det første som kommer. Jeg kjenner god forskjell på hudtykkelsen hennes dersom hun er litt kraftig, da blir huden mye tykkere på grunn av fettlaget. Løs hud har hun uansett. Hvordan det er med gårdshund vet jeg ikke. Hun ser veldig fin ut forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Det er nok ett ekstra hudlag. Mange gårdshunder har det uten at de nødvendigvis er feite av den grunn. Hva det kommer av aner jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Odin har en sånn uansett hold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 4. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Takk for svar, da er det sikkert bare litt ekstra hud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Mest sannsynlig ekstra hud. Mine har det også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts