Martesofie Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Noen som vet prisene på medisinen hunden skal ha ved tannkjøttbetennelse? Vår skal inn til skjekk imorgen, og lurte litt på priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Vet ikke hos hund, men om mennesker har tannkjøttbetennelse bruker man ikke medisin, men tannrens og skikkelig rengjøring i etterkant av tannrensen med tannbørste og tanntråd. Da forsvinner betennelsen "av seg selv". Hos vår vetrinær betaler vi mellom 1000,- og 1500,- for tannrens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Trym fikk antibiotika mener jeg, husker ikke hva det kosta da men er vel ikke så fryktelig dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 4. September 2014 Rapporter Share Skrevet 4. September 2014 Ikke det du lurte på i det hele tatt, men anbefaler denne tannkremen: http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Pleie-hygiene/Munn-tenner/Aloe-Vera-Tandkraem.htm Den er jo beregnet til mennesker egentlig, men med kun naturlige ingredienser er den helt trygg til bruk til hund. Aloe vera er jo kjent for å være sårhelende, så tenkte bare den passet fint til din hundes tilfelle. I tillegg er den jo billig. Kjempegod erfaring med den til min egen hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martesofie Skrevet 5. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Vet ikke hos hund, men om mennesker har tannkjøttbetennelse bruker man ikke medisin, men tannrens og skikkelig rengjøring i etterkant av tannrensen med tannbørste og tanntråd. Da forsvinner betennelsen "av seg selv". Hos vår vetrinær betaler vi mellom 1000,- og 1500,- for tannrens. Ok! Vet selv det om mennesker da jeg har hatt det selv. Men vi skal dit om noen timer så får sikkert svar da Trym fikk antibiotika mener jeg, husker ikke hva det kosta da men er vel ikke så fryktelig dyrt. Ok, da håper vi han får no for det, for han spiser så lite om dagen.Ikke det du lurte på i det hele tatt, men anbefaler denne tannkremen:http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Pleie-hygiene/Munn-tenner/Aloe-Vera-Tandkraem.htm Den er jo beregnet til mennesker egentlig, men med kun naturlige ingredienser er den helt trygg til bruk til hund. Aloe vera er jo kjent for å være sårhelende, så tenkte bare den passet fint til din hundes tilfelle. I tillegg er den jo billig. Kjempegod erfaring med den til min egen hund. Tusen takk for tipset vi skal se pm vi kan få prøvd den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts