Guest Jostein Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Hei! Er det noen i Oslo-området som vet hvor mye de forskjellige klinikkene tar for UL av tispe for å påvise/avkrefte drektighet? Er så villt store forskjeller mellom klinikkene, så hadde vært interessant å høre deres erfaringer om dette. Planen er så klart å ringe rundt hvis ingen har noen svar, men hadde vært deilig å slippe. Jeg har aldri tatt ultralyd for å påvise drektighet før, men har hatt noen tomme tisper nå, så nå orker jeg ikke å vente. Siter
Guest Jonna Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Jeg betaler 798,- på Din Veterinær kløfta for UL ved drektighetsundersøkelse. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Jeg har akkurat tatt ringerunden: PetVet: 1000,- (SJUKT dyrt!) Sinsen Dyreklinikk: ca 600,- Eiker Dyreklinikk: 510,- NVH: ca 700,- Krysser fingra for at det er valper der! Siter
Guest Jostein Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Jeg har akkurat tatt ringerunden: PetVet: 1000,- (SJUKT dyrt!) Sinsen Dyreklinikk: ca 600,- Eiker Dyreklinikk: 510,- NVH: ca 700,- Krysser fingra for at det er valper der! Ah! Så deilig at noen har gjort det for meg! Var det jeg innerst inne håpet på. Tusen takk! Masse lykke til! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Ah! Så deilig at noen har gjort det for meg! Var det jeg innerst inne håpet på. Tusen takk! Masse lykke til! Takk for det, men her var det dessverre ingen valper. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Bor ikke jeg i Oslo da, men jeg betaler vel 1100 tror jeg. Det er da en drektighetspakke, sånn at jeg får UL også tar vi røntgen uka før. Sånn at vi er helt sikre på antall. Siter
Recommended Posts