Cavalierflat Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 05.00 Ut på morgentur. Nå er det både kaldt og mørkt ute så tidlig, så da er det bra vi har ny rosa refleksvest 06.00 Frokost og Mocca har gått å lagt seg igjen 07.00 Sitter på med pappa ned til Lillestrøm for å ta toget 08.00 Fremme på skolen. Venter på læreren 09.00 Notert masse 10.00 Vi har pause! Bonusbilde i 10 - tiden: Vi har så mange morsomme skolebøker og igår fant jeg Ole Brumm i en av dem 11.00 Har kjøpt noen bøker jeg trenger til ett fag. Skolen er ferdig for i dag og ca halv tolv er jeg på vei til togstasjonen. 12.00 Sitter på toget 13.00 Endelig hjemme og er trøtt! Sov i ca en time 14.00 Vi er klare for tur og er på vei oppi skogen. Skulle ta ett fint bilde av Mocca mellom trærne. Det ble seende sånn ut: 15.00 Vi er fortsatt på tur og finner noen blåbær imens vi koser oss i lyngen. 16.00 Middag! 17.00 Litt over 5 sitter jeg på med pappa igjen. Denne gangen kjører han meg til hundeklubben. 18.00 Jeg er på plass i klubbhuset og er klar for å holde teorikveld for en gjeng med valpeeiere 21.00/22.00 Mellom der en gang er jeg hjemme igjen. Har fått kost masse valper og luftet Mocca litt igjen før jeg spiser kveldsmat og går å legger meg! 4 Siter
Recommended Posts