Gå til innhold
Hundesonen.no

Tolltabbe


Justisia
 Share

Recommended Posts

Virker som de er veldig villige til å rydde opp i saken da, som de selv skriver, vi er alle mennesker og kan gjøre feil. Jeg har aldri hørt om noe slikt tidligere og velger derfor å tro at dette var en ærlig tabbe som de kommer til å ordne opp i.

De har allerede sendt ut påminnelser om regelverket til sine ansatte.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke tollere/saksbehandlere/papirflyttere - ja you name it (la oss si arbeidskveg) alltid de smarteste knivene i skuffen og jeg har mang en gang møtt på ansatte som ikke kunne regelverket godt nok. Det har dog løst seg veldig lett med at jeg har alltid har hatt med kopi av gjeldende regelverk samt at vi aldri har gitt oss uten diskusjon.

Aldri ha for mye tiltro til folk bare fordi de er ansatt et visst sted eller bærer en viss uniform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig kan det være egentlig, ta opp tlf å ring til MT, situasjon løst. Skru på pc sjekk internett, problem løst. De hadde iallefall ikke fått min hund før etter at de hadde sjekka MT sine sider eller ringt.

Tja, det kan vel hende Mattilsynet ikke er tilgjengelig på telefon når ferga ankommer Sandefjord? De har vel litt ukurante "landingstider" når man kommer fra Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...