Gå til innhold
Hundesonen.no

både jeg å min hund har epilepsi.


ahogli84

Recommended Posts

jeg har så mange spørsmål fordi jeg er redd for at hunden min må avlives.

jeg har også epilepsi å d har også sita hunden min.

ho har hatt anfallen 4 år men ho har hatt de sjelden. men etter at mine egne anfall ble værre ble også sita værre.

å d værste er nå jeg har anfall har jeg de om natten eller jeg får de om jeg sover uansett tid på døgnet. så var d en dag jeg hadde anfall når jeg sovnet midt på dagen så sånn ca 1 time senere så får sita anfall å når jeg gikk i same rom som ho var i ble ho helt rar virket som om ho reagerte på meg som om ho ble redd. å jeg er så gla i sita men føler jeg gjør ho syk siden jeg også har så mye anfall. ho betyr så mye for familien at ingen vet hva vi skal gjøre ho har altid passet på meg når jeg har hatt anfall.

ahogli84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så mange spørsmål fordi jeg er redd for at hunden min må avlives.

jeg har også epilepsi å d har også sita hunden min.

ho har hatt anfallen 4 år men ho har hatt de sjelden. men etter at mine egne anfall ble værre ble også sita værre.

å d værste er nå jeg har anfall har jeg de om natten eller jeg får de om jeg sover uansett tid på døgnet. så var d en dag jeg hadde anfall når jeg sovnet midt på dagen så sånn ca 1 time senere så får sita anfall å når jeg gikk i same rom som ho var i ble ho helt rar virket som om ho reagerte på meg som om ho ble redd. å jeg er så gla i sita men føler jeg gjør ho syk siden jeg også har så mye anfall. ho betyr så mye for familien at ingen vet hva vi skal gjøre ho har altid passet på meg når jeg har hatt anfall.

ahogli84

stress kan jo utløse anfall, og det er jo mulig ar hun blir stresset/nervøs av dine anfall? I så fall burde du si i fra til de rundt deg at om du får ett anfall burde en i nærheten ta hunden rolig ut og lufte henne eller noe? Hva med å ikke ha hunden hos deg når du sover, slik at hun ikke opplever dette?

Går hunden på medisiner? Hvor gammel er hunden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...