lucy Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Har tenkt å forsikre lillepusen, men lurer på om jeg skal bestille forsikring nå, eller vente til han er kastrert og chippet? Når man bestiller forsikring må man jo krysse av for kastrert/ukastrert, og man får rabatt om dyret er chippet. Han er ca 14 uker nå, regner med å kastrere han når han nærmer seg seks mndr, så er jo ikke så lenge til, men liker å ha alt på "stell" Siter
Malamuten Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Har tenkt å forsikre lillepusen, men lurer på om jeg skal bestille forsikring nå, eller vente til han er kastrert og chippet? Når man bestiller forsikring må man jo krysse av for kastrert/ukastrert, og man får rabatt om dyret er chippet. Han er ca 14 uker nå, regner med å kastrere han når han nærmer seg seks mndr, så er jo ikke så lenge til, men liker å ha alt på "stell" Kan du ikke tegne forsikring nå også endre til kastrert når du kommer dit? Siter
mushi Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Hadde forsikret nå. Jo tidligere du gjør det, jo mer dekker den. Hva om det skjer noe i mellomtiden? Ring de etter den er kastrert og chippet, så får du rabatten da. Siter
lucy Skrevet 26. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. August 2014 Takk for svar! Var det jeg og tenkte, men føltes litt hønemor å forsikre de få mnd'ene frem til kastrering Siter
Renate A Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Ring dem og hør, de har det beste svaret for akkurat deg Siter
lucy Skrevet 26. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. August 2014 Ring dem og hør, de har det beste svaret for akkurat deg Det tenkte jeg ikke på, nå har jeg bestilt forsikring. Får heller ringe de når han er kastrert og chippet Vanskeligste var jo at jeg måtte bestemme meg for navn Siter
Renate A Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Det tenkte jeg ikke på, nå har jeg bestilt forsikring. Får heller ringe de når han er kastrert og chippet Vanskeligste var jo at jeg måtte bestemme meg for navn Hi hi, da fikk du døpt den også, hva ble navnet? Også bilde av lille gullet, har du det? Man kan forandre forsikringen senere, vet om flere som har gjort det Siter
lucy Skrevet 26. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. August 2014 Det ble Birk! Etter den rødhårete vennen til Ronja Røverdatter Han er jo en rød liten røver 1 Siter
Renate A Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Ååå elsker den fargen Han var utrolig søt, går hunden og han godt sammen? Edit for å si at vi har ei hoppe på stallen som heter Ronja, nå håpet vi på en hingste bror til Ronja som skulle hete Birk, men det kom ei hoppe igjen og siden dette er tredje hoppa til mammaen av tre føll så bestemte eieren for å kalle hun for Birka, gadd ikke å vente på hingsten lenger 1 Siter
lucy Skrevet 26. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. August 2014 Ååå elsker den fargen Han var utrolig søt, går hunden og han godt sammen? Edit for å si at vi har ei hoppe på stallen som heter Ronja, nå håpet vi på en hingste bror til Ronja som skulle hete Birk, men det kom ei hoppe igjen og siden dette er tredje hoppa til mammaen av tre føll så bestemte eieren for å kalle hun for Birka, gadd ikke å vente på hingsten lenger Birka var fint da Tja, hunden er litt vel giret på Birk, så tør ikke ha de sammen enda. Hunden holder seg i ro, men er omtrent i helspenn, så stoler ikke på han. Håper det går seg til når Birk har vært her en stund og hunden har vendt seg til tanken på at det er en kattunge i leiligheten Han har jo egentlig respekt for katter, og går veldig fint med voksenpusen jeg har. Siter
Renate A Skrevet 27. August 2014 Rapporter Skrevet 27. August 2014 Birka var fint da Tja, hunden er litt vel giret på Birk, så tør ikke ha de sammen enda. Hunden holder seg i ro, men er omtrent i helspenn, så stoler ikke på han. Håper det går seg til når Birk har vært her en stund og hunden har vendt seg til tanken på at det er en kattunge i leiligheten Han har jo egentlig respekt for katter, og går veldig fint med voksenpusen jeg har. Lurt å være litt forsiktig i starten da ja Kan kanskje være litt risiko dersom han plutselig leker litt for hardt med Birk Har også lyst på katt, men bor rett ved en stor vei og ser ofte katter som har blitt overkjørte etter veien her (så må man ta den med til dyrlegen og sjekke om den har chip), jeg skjønner ikke at folk klarer å ha en pus når de bor så nærme denne veien her, jeg hadde vært helt nervevrak hver gang pusen var ute. Har hatt en pus før da, Gråpus. Han var "villkatt" (eier hadde forlatt han for mange år siden og han var blitt ekstremt sky og skvetten) og bestemte seg plutselig for at han skulle bo hos meg, men han turte egentlig ikke, så det var en laaang periode med å bli kjent. Grå ble gammel og det var helt forferdelig da han døde (fikk slag under en tannstenbehandling), man blir så utrolig glad i dem Må bare vise han frem, er fortsatt veldig stolt over han selvom han har vært død i 11,5år, tiden flyr så fort. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.