Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kullsøstera til Inya slo til og ble BIR med cert og cacib :D Kjempestolt over slekta :ahappy:

Nå er det bare å håpe at minidyret vokser og blir like pen som søstera etterhvert :P

• Like 1
Skrevet

Vi sto sammen med tollerfolket vi. Dere var vel i ringen erter oss.

☺ Masse fine hunder men rakk ikke se dem i ringen for da var vi utslitte og ville hjem!

Ja vi satt ved ringen mot slutten av finsk lapphund rundene. Må si at det tok sin tid - dere var mange ;)

Jeg har programmet.

Det gikk veldig bra me Emeric idag, cert,cacib,BIR. Han sto for championatet,så han ble det også :-)

Kjøpte programmet selv, var på lørdagen jeg var litt utålmodig med å finne ut hvilke tollere som stilte :P

• Like 1
Skrevet

Ja vi satt ved ringen mot slutten av finsk lapphund rundene. Må si at det tok sin tid - dere var mange ;)

Det var innmari mange, men det er gøy å ae mange fine lapper da! Og det var ikke vår skyld at dere ble forsinka altså.

Skrevet

Det var innmari mange, men det er gøy å ae mange fine lapper da! Og det var ikke vår skyld at dere ble forsinka altså.

Nei skjønte jo det ;) Var bare en tull :P

Skrevet

Vi var en halvtime forsinka allerede da vi starta. Morsom dag da, og gode resultater for mange. :) hva synes du om dommeren? Vi likte han utrolig godt! Veldig flink med hundene og tok på dem alle for å sjekke muskler og fasong.

Skrevet

Vi var en halvtime forsinka allerede da vi starta. Morsom dag da, og gode resultater for mange. :) hva synes du om dommeren? Vi likte han utrolig godt! Veldig flink med hundene og tok på dem alle for å sjekke muskler og fasong.

Tja tjo, han var en hyggelig mann som tok seg tiden å spørre to ganger om hvor gammel hun var :) Tok litt på henne, så var han ferdig. Han påpekte noe hos henne som ingen andre dommere har sagt før - men det er jo hvilket øye som ser :) Dessuten var han i allefall ikke generøs med CK'an hos tolleran, ingen hannhunder fikk CK, og kun 3-4 tisper fikk det. Men han var veldig smilende og glad, og tok seg tiden til å forklare hva han likte/ikke likte - og hvorfor han plasserte min tispe forran den jeg konkurrerte mot. Stiller gjerne for han igjen :)