Enits Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Vi har oppmøte klokken 09.00. Det skal bli spennende, da vi må ta buss dit og det tar ca 45 min xD Jeg skal jo hente dere! Takk Jeg skal opp søndagen. Skal hente @Wachita med samboer og hund i loddefjord, men om du vil tidlig opp kan du sitte på med meg fra Åsane søndagen om du skal da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Er det vanlig å få startnummer på valp seinere enn voksen? Har fått kun på voksen nå. EDIT: Der kom den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Jeg skal jo hente dere! Jeg skal opp søndagen. Skal hente @Wachita med samboer og hund i loddefjord, men om du vil tidlig opp kan du sitte på med meg fra Åsane søndagen om du skal da Boxerene går lørdagen, så reiser isåfall inn den dagen. Men ellers takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Noen som kan sjekke når kelpie og papillon går? (Sjekke om de krasjer, er på telefon nå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Noen som kan sjekke når kelpie og papillon går? (Sjekke om de krasjer, er på telefon nå). Ak kl 9 (første rase i ringen), og papillon kl 11. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Ak kl 9 (første rase i ringen), og papillon kl 11. Takk for svar! Det passer jo perfekt! Moro med litt konkurranse på kelpie også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Takk for svar! Det passer jo perfekt! Moro med litt konkurranse på kelpie også lani tar en ikke møtt da jeg ikke har fri fra jobb til å reise :-\ så blir bare gubben over også blir jeg og hundene her. Lykke til dere andre kelpier. Veldig synd når det er 2 cardigans påmeldt og pi er en av dem!! :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 lani tar en ikke møtt da jeg ikke har fri fra jobb til å reise :-\ så blir bare gubben over også blir jeg og hundene her. Lykke til dere andre kelpier. Veldig synd når det er 2 cardigans påmeldt og pi er en av dem! :-P Nei, så dumt Ville kose på søte Pi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 lani tar en ikke møtt da jeg ikke har fri fra jobb til å reise :-\ så blir bare gubben over også blir jeg og hundene her. Lykke til dere andre kelpier. Veldig synd når det er 2 cardigans påmeldt og pi er en av dem! :-P Ånei! Jeg skal opp søndag morgen forresten om han har med bestillingene opp der da( og selen vi snakket om) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Er det noen som vet om det er BIR/BIM og BIS junior? Det er det på noen utstillinger, men ikke alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Nei ikke vært tidligere år. Så ikke hørt noe om det i år heller. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 1 liten uke igjen og jeg gleder meg ordentlig kjenner jeg! Hunden begynner å se noenlunde voksen ut, ihvertfall sånn litt Shopping, fine hunder og hyggelige hundefolk, det blir bra! (Mon tro om jeg er litt sosialt understimulert om dagen...? ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Jeg drømte i natt at jeg ikke hadde badet Blondie før utstillingen en gang, ikke klippet klør eller potene! Ææ! Grugleder meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Bare 2 skoledager igjen, så hopper jeg på morgenflyet til vakre Bergen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Er det noen som vet hvor jeg finner en tidsplan for når de ulike rasene skal i ringen? Synes det er vanskelig å finne fram på NKK sine sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Er det noen som vet hvor jeg finner en tidsplan for når de ulike rasene skal i ringen? Synes det er vanskelig å finne fram på NKK sine sider. Hvis du ser litt tidligere i denne tråden har folk linket PM 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Det er visst bare å finne frem støvler, regntøy, dekken og håpe på at man får parkering nærmt døren.... http://mobil.ba.no/nyheter/article7601808.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Det er visst bare å finne frem støvler, regntøy, dekken og håpe på at man får parkering nærmt døren.... http://mobil.ba.no/nyheter/article7601808.ece Glad eg ikke har meldt på Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. September 2014 Rapporter Share Skrevet 26. September 2014 Noen som kjører forbi Loddefjord som vil ta med seg meg og Ludvig? (Pluss evt. et flybur str. S om det er plass) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. September 2014 Rapporter Share Skrevet 26. September 2014 Noen som kjører forbi Loddefjord som vil ta med seg meg og Ludvig? (Pluss evt. et flybur str. S om det er plass) Hvilken dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. September 2014 Rapporter Share Skrevet 26. September 2014 Hvilken dag? Glemsomme meg, haha Er søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. September 2014 Rapporter Share Skrevet 26. September 2014 Glemsomme meg, haha Er søndag Jeg skal hente @Wachita i loddefjord klokken 8, så er nok plass for deg å sitte på da om du vil Men du må nok finne egen transport hjem, da jeg må gå før det er ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 26. September 2014 Rapporter Share Skrevet 26. September 2014 Du kan ta buss med meg hjem (: Vi bor i Loddefjord vi og ^^ Sender deg en PM! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. September 2014 Rapporter Share Skrevet 26. September 2014 Går det an å kopiere eller lime inn bilde av PMen inn her? Får ikke åpnet på mobil Hvilke grupper er hvilke dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. September 2014 Rapporter Share Skrevet 26. September 2014 Takk for tilbud Enits, men tenker vi tar bussen da vi har oppmøte kl 10 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts