Frida og fuglehundene Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2014 Ho eg kjenner med XS har sendt inn vesten til brodering, så ho fikk ikkje tatt mål. Kan sende en mail til HelsiTar og få meir detaljerte mål eg Ta på deg tjukk jakke og mål rundt? "still inn" målebåndet på størrelsen på vesten 112/119, så ser du korleis vesten vil sitte? Jeg målte med vinterjakka mi nå, blir ca 103 rundt brystet da, så tror kanskje en S vil være best? 1 Siter
mnika Skrevet 25. August 2014 Rapporter Skrevet 25. August 2014 Med en S er du nok sikker;) i verste fall får du returnere den og bytte;) Iflg HelsiTar er vestane like breie heile veien, så om omkretsen rundt hofter eller midje er større enn brystomkrets må en opp i str;) Siter
ChristinB Skrevet 25. August 2014 Rapporter Skrevet 25. August 2014 De så ganske fine ut! Jeg skulle også hatt en vest til slik midt i mellom jakke og ikke-jakke-vær. @Frida og fuglehundene, kanskje jeg kunne sett på og prøvd om du får deg slik? 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2014 Ja, da legger jeg inn bestilling i kveld Bursdagsgave til meg selv, bare synd jeg ikke får den på selve dagen i dag, hihi Siter
mnika Skrevet 25. August 2014 Rapporter Skrevet 25. August 2014 Ja, da legger jeg inn bestilling i kveld Bursdagsgave til meg selv, bare synd jeg ikke får den på selve dagen i dag, hihi Gratulerer med dagen:) Du får pakke inn ordrebekreftelsen og gi til deg sjøl;) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2014 Gratulerer med dagen:) Du får pakke inn ordrebekreftelsen og gi til deg sjøl;) Takk Hehe, ja Siter
Ane Skrevet 25. August 2014 Rapporter Skrevet 25. August 2014 Om du vil ha tjukk jakke bør du kanskje ta XS i vanlig treningsvest, sidan en skal legge til 15-23 cm på målet for å finne størrelsen:) Klart bytting går fint, det kan en vel bruke angreretten til? Avventer til i ettermiddag med å sende bestilling i tilfelle det kjem inn fleire =) Hvor er det dere har butikk? Prøvde å søke, men fant ikke. Har lyst å se bilder av vestene og fargene Hva er pris? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
mnika Skrevet 25. August 2014 Rapporter Skrevet 25. August 2014 Hvor er det dere har butikk? Prøvde å søke, men fant ikke. Har lyst å se bilder av vestene og fargene Hva er pris? Sent from my iPhone using Tapatalk Her finner du info om vestar og pris:) http://utstyrtilhund.no/butikk/treningsutstyr Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2014 De så ganske fine ut! Jeg skulle også hatt en vest til slik midt i mellom jakke og ikke-jakke-vær. @Frida og fuglehundene, kanskje jeg kunne sett på og prøvd om du får deg slik? Ja det kan du Ellers vet jeg Hööks har billigere vester også i sin hundeavdeling, som et lite tips om du ikke vil legge i så mye penger Jeg bruker disse utenfor jakke da de er laget for å ha plass til leker og det du trenger når du trener 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2014 Endelig fikk jeg lagt inn en bestilling Har du noen formening om hvor lang tid det vil ta @mnika? Jeg er så utålmodig Siter
mnika Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Ganske spent sjøl:) Har lagt inn bestilling på 17 vester, kjem vel litt an på om dei er på lager og.. Har akkurat sendt en mail og spurt;) Piper her når eg får svar.. 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2014 Supert Siter
Gro Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg... Gir du rapport når du har fått din, Frida? 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2014 Det kan jeg gjøre, jeg bestilte S 1 Siter
mnika Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 @Frida og fuglehundene : Fikk svar fra Pekka no, første av to pakkar blir send fredag:) Eg ba om å få mellom anna vesten din i denne første leveringa:) Berre å krysse fingrane for rask produksjon og rask transport;) 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 30. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2014 @Frida og fuglehundene : Fikk svar fra Pekka no, første av to pakkar blir send fredag:) Eg ba om å få mellom anna vesten din i denne første leveringa:) Berre å krysse fingrane for rask produksjon og rask transport;) Neste fredag? Siter
mnika Skrevet 31. August 2014 Rapporter Skrevet 31. August 2014 Neste fredag? Tolka det slik ja:) så 2-4 dagar i transport etterpå.. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 31. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2014 Åå Jeg er ikke laget for å vente Håper den rekker å komme fram til kurset 1 Siter
sham Skrevet 31. August 2014 Rapporter Skrevet 31. August 2014 Kreativ hund har fått inn noen i str xs og s tror jeg! En m også hvis jeg ikke tar helt feil! (vet dog ikke om det agility vest men) Edit: nei ser nå at det var to forskjellige! Siter
mnika Skrevet 31. August 2014 Rapporter Skrevet 31. August 2014 Åå Jeg er ikke laget for å vente Håper den rekker å komme fram til kurset Ikkje eg heller! Nårtid er kurset? =) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 31. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2014 Ikkje eg heller! Nårtid er kurset? =) Helgen om tre uker 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 5. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2014 Håper vesten ble sendt i dag 1 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Så hvis man normalt sett bruker small i det meste av klær og skal ha en vest som er stor nok til å ha utenpå vinterjakker. Hvilken størrelse skal man velge da? Siter
mnika Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Håper vesten ble sendt i dag Det håper eg og:) Har bestilt ny til meg sjøl i samme sendinga;) Sendte mail til Pekka i dag og spurte korleis dei låg an i dag;) Så hvis man normalt sett bruker small i det meste av klær og skal ha en vest som er stor nok til å ha utenpå vinterjakker. Hvilken størrelse skal man velge da? Då tar du på deg favorittvinterhundejakka og måler brystomkretsen og finner rett størrelse utifrå størrelsesoversikta på ønska vest:) http://utstyrtilhund.no/butikk/treningsutstyr 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2014 Så hvis man normalt sett bruker small i det meste av klær og skal ha en vest som er stor nok til å ha utenpå vinterjakker. Hvilken størrelse skal man velge da?Jeg prøver en str mindre enn jeg bruker til vanlig, og har da tenkt at jeg skal kunne ha på meg tjukk vinterjakke under, i følge målene skal det gå på meg Du kan kanskje ha en xs da? 1 Siter
Recommended Posts