Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle ønske vi skulle dit, for det er så sabla koselig der! Men nei :(

Dere er så kjipe - droppe både NKK Trheim og Hundefestivalen samme år da! På tide dere får dere en ny utstillingshund altså :aww:

Jeg har meldt på Smula på spesialen søndag, men har ikke bestemt meg for om hun skal gå enda. Litt kort pels og ikke 110% i kondisjon etter valpene (bare 98 :P ) så tar en avgjørelse først etter at oppdretter har sett på henne lørdag tenker jeg, så får man håpe pelsen gror som bare rakkern denne uka :lol:

Skrevet

Dere er så kjipe - droppe både NKK Trheim og Hundefestivalen samme år da! På tide dere får dere en ny utstillingshund altså :aww:

Jeg har meldt på Smula på spesialen søndag, men har ikke bestemt meg for om hun skal gå enda. Litt kort pels og ikke 110% i kondisjon etter valpene (bare 98 :P ) så tar en avgjørelse først etter at oppdretter har sett på henne lørdag tenker jeg, så får man håpe pelsen gror som bare rakkern denne uka :lol:

Jeg er helt enig! Tenk så mye vi går glipp av når vi ikke stiller ut så mye lengre :no:

Selvfølgelig skal Smula stilles! Og vinne :D

Skrevet

Jeg skal vel sikkert oppover en tur for å glane. :)

Trodde jeg ja, men jaggu ble jeg praiet til å sitte i premieboden. Så bare kom til boden etter 12 på lørdag, så skal dere få slyfser og premier! :P

• Like 1
Skrevet

Trodde jeg ja, men jaggu ble jeg praiet til å sitte i premieboden. Så bare kom til boden etter 12 på lørdag, så skal dere få slyfser og premier!  :P

Jeg kommer hvis du fikser at jeg vinner ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1
Skrevet

Glemte fristen litt med overlegg, ikke i utstillingshumør :lol: Angrer pittelitt, Hundefestivalen er utrolig koselig, og det er finsk dommer ene dagen, men men. Det kommer nye muligheter :)