ingerlise Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Ser på kontoutskriften min at jeg har fått penger som det står skatt på men ikke fått skatteoppgjøret er det vanlig? Vært greit å vite at det er rett og ikke noe som er feilsendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrum Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Etter Skatteetatens hjemmesider, får man normalt pengene inn på konto "i løpet av en til to uker etter at skatteoppgjøret er sendt ut". Jeg hadde kontaktet Skatteetaten for å se om de har sendt deg oppgjøret ditt - eventuelt om det har funnet sted noen feiloverføringer. I tillegg kan du sjekke om pengene ble overført til samme konto som den oppgitt i selvangivelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Du kan sjekke skatteoppgjør ved å logge deg inn på Altinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingerlise Skrevet 22. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Har vært inne på altin men det ligger ikke der, må vel kontakte dem på mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Det var jo merkelig. Vanligvis er skatteoppgjøret klart noen dager før du får penger inn på konto. Jeg fikk i tillegg SMS og epost fra Skatteetaten om at oppgjøret var klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts