Lola Pagola Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Noen som skal dit? Valpeshow fredag, utstilling, agility m.m lørdag. Uoffisiell. Var ikke så mange påmeldte, men kanskje like greit, parken er ikke så stor Jeg tenker iallefall ta turen for å titte, har ikke meldt på. https://www.facebook.com/hamarhundefestival2014 valpeshow: Utstilling lørdag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Jeg hadde jo tenkt at Yasmine skulle få være med der, men sånn ble det jo ikke . Kanskje man skulle tatt turen og kikket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Jeg hadde jo tenkt at Yasmine skulle få være med der, men sånn ble det jo ikke . Kanskje man skulle tatt turen og kikket? Ja fint å støtte synes jeg tenker jeg må ta turen på fredag og, siden det er en bedlington valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Æsj jeg glemte å melde på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Æsj jeg glemte å melde på Jeg og >_> Tror kanskje vi tar turen for å se på arrangementet iallefall Tar nok med My om det blir noen som blir med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts