MaritaS Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 En og en halv måned hjemme i paradis før det er tilbake til asfaltjungelen i Budapest. Kameraet, bena og butikkens brunostlager har fått kjørt seg godt i sommer. Her er "noen" bilder. Først dro vi på utstilling. Der ble han BiR ene dagen og 2. beste hannhund andre dagen Vi var på sporkurs På Rismålshøgda ca. 50 min fra Tromsø Så var vi på Nattmålsfjellet (trur jeg det heter), her ser vi Kaldfjord i bakgrunn: Tur uten mål på Kvaløya med fam. pluss et par onkler: Tur inn til Krokvannet i... Kroken. Usj, vann... Neeeeei, vil ikke hjeeeem: 6 Siter
MaritaS Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2014 Gråtinden på Ringvassøya Også har vi jo vært på fjellet vi har rett utenfor døra vår også da.. selveste Fløya! Kjøle ned ballan: Vi har møtt venner. Både to- og firbeinte: Vært mer på Fløya: 5 Siter
Heidihj Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Tromsø! <3 Jeg gleder meg så latterlig mye til å flytte oppover denne høsten! Flotte bilder av nydelige hunder i deilig natur! 2 Siter
Snoffe Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 likte bildene ser ut som at dere har kost dere i sommer Siter
Anemone Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Flotte bilder! De gutta dine er såå fine:wub: Siter
Anemone Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Tromsø! <3 Jeg gleder meg så latterlig mye til å flytte oppover denne høsten! Flotte bilder av nydelige hunder i deilig natur! Å, skal du opp hit? Si ifra hvis du trenger guide:D Vilkosepåmalamuter:wub: Siter
Heidihj Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Å, skal du opp hit? Si ifra hvis du trenger guide:D Vilkosepåmalamuter:wub: Ja Trenger guide! Kjenner ingen i Tromsø så og si. Malamutene er veldig gode å kose på altså 1 Siter
MaritaS Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2014 Tromsø! <3 Jeg gleder meg så latterlig mye til å flytte oppover denne høsten! Flotte bilder av nydelige hunder i deilig natur! Har dere funnet sted å bo? Og når kommer dere oppover? Tar gjerne en tur et sted om du er her i løpet av August! Siter
Heidihj Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Har dere funnet sted å bo? Og når kommer dere oppover? Tar gjerne en tur et sted om du er her i løpet av August! Vi har dessverre ikkke fått napp på noe enda. Vi kommer imiertid ikke til å flytte opp før november tenker jeg, så håper det ordner seg før da. Si gjerne ifra om du vet om et sted til et ungt par med to malamuter Tar gjerne en tur en gang du igjen er i Tromsø etter vi har flyttet opp! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Ingenting er så fint som firbeinte japanere i fjella! Siter
Sofie & Aska Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Jeg bor også i Tromsø! Håper du finner et sted å bo, vi har slitt!! Etter et år i et hus med mugg har vi nå endelig funnet en hytte vi skal flytte inn i. Det er uten vann om vinteren men det skal jeg klare Siter
Recommended Posts